Strona 1 z 1

Kappa - zdjąłem LPG

: 28 lis 2003, 9:21
autor: Arek
No i stao się, podjąem szybka decyzję zdjąem instalke LPG. I wiecie co? Lucyna zaczyna się usmiechac :D i smigać że hoho!!!!!! I nie wazne ze pali benz. sporo mam to juz gdzieś. Bo ja sam rzuciem waśnie palenie!! :roll:

Kappa - zdjąłem LPG

: 28 lis 2003, 9:37
autor: Krzysiek
Dlaczego?
Miałeś problemy?

Kappa - zdjąłem LPG

: 28 lis 2003, 10:03
autor: Arek
Problemy? I tak i nie! Gdy wszystko grao byo OK. Przyjemnośc boga gdy trzeba byo pacić za tankowanie. Ale ....... w sumie po przejechanych 12 tys na LPG byo aż 4 regulacje bo warioway obroty ..... i kilka dni temu bum!!!! :cry: zreszta za każdym razem felerek zarzal się gdy moja kobita siadaa za kierownikiem ... i strasznie ją to wkurzao :twisted: Efekt trzeba wymienić cewki wys. napiecia. :!: A to juz mnie nie interesuje, zreszta zaczynalo mnie juz męczyć to mulowate :? przyspieszenie. AAAAA teraz "kopyto" wrócilo i nie musze sie juz pierdyczyć na skrzyzowaniu gdy chce wyminąc jakiś golfiarzy czy skodziaży :lol: :lol:

Kappa - zdjąłem LPG

: 28 lis 2003, 10:57
autor: Krzysiek
Twoja sprawa, ale przyznam że nic z tego nie rozumiem. Na moje oko tam się nic nie reguluje. Od tego jest sterownik który zbiera informacje z sondy, odrotów i paru innych miejsc i na bieżąco reguluje skład mieszanki przez mechanizm wykonawczy. Na moje oko winny był albo parownik (stara nieelastyczna membrana), albo mech wykonawczy (najprawdopodobniej). Wymienić na napędzany silnikiem krokowym, może + moduł sterujący i ma być GIT. No chyba że miałeś założony gaz I generacji i do tego spartaczony. Poza tym co ma piernik do wiatraka?. Cofnęło Ci płomień do kolektora (bum) i poszły cewki??.
Co do mocy to owszem jest słabsze. Ok 5%. Ale to dalej ponad 160 koni! I przybywa trochę momentu w dole.
Pozdrawiam (kierowniczkę też).

Kappa - zdjąłem LPG

: 28 lis 2003, 14:27
autor: Arek
LPG by II. Cewki dlaczego? Bo za cholere nie mogem nagyc izolatorów na swiece. Nie da sie tego kupic oddzielnie bez cewek. ceweczki komplecik to ok 1300 zl. Muowata jednak byla. Moim zdaniem problem polega jednak na kwesti dolotu powietrza.
Z drugiej strony zamieniono mi ryczalt paliwowy w robocie na zywa benzyne!!!

Kappa - zdjąłem LPG

: 29 lis 2003, 8:25
autor: Krzysiek
Zgadza się są zblokowane...ale to nie ma nic wspólnego z gazem. Jeśli była mułowata, to nie sądzę że była to wina powietrza. Teraz chodzi oki a do benzyny potrzebuje tyle samo powietrza.
Teraz pewnie nie jest to ważne. Jeśli odpadł Ci powód finansowy do jeżdzenia na gazie, to tylko Ci zazdroszczę. Na benzynie na pewno jest wygodniej.

Kappa - zdjąłem LPG

: 02 gru 2003, 8:30
autor: tomek
"Arek" pisze:LPG by II. Cewki dlaczego? Bo za cholere nie mogem nagyc izolatorów na swiece. Nie da sie tego kupic oddzielnie bez cewek. ceweczki komplecik to ok 1300 zl. Muowata jednak byla. Moim zdaniem problem polega jednak na kwesti dolotu powietrza.
Ja nie mama takich problemow mimo, iz instalacja jest z 1995 r. ale za to jaka ;)) LPi Vialle. Jednakze w Vectrze mialem dobrze zalozona instalke II generacji i nie zauwazalem 'mulowatosci' zrobilem nia 100 kkm w 3 lata i nie mialem zadnych strzalow czy problemow, nawet zadnych regulacji ;).
Widocznie jest tu znowy kwestia instalatora jak w 90% przypadkow z LPG.

Kappa - zdjąłem LPG

: 03 gru 2003, 10:50
autor: Arek
Pewnie masz racje. Przeważnie zawsze nawala czowiek

Kappa - zdjąłem LPG

: 17 sty 2006, 16:16
autor: Nat
"Arek" pisze:Z drugiej strony zamieniono mi ryczalt paliwowy w robocie na zywa benzyne!!!
No to juz wiadomo, Arek, czemuś zdjął gazik. Zazdroszczę! :P