Strona 1 z 2

Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 14:55
autor: bialy-murzyn
Ale może ktoś wie gdzie je znaleźć - ktoś mi to sprawdzał i twierdzi że na Allegro nawet nie ma.
Ale może się nie zna - tak jak i ja : >

pozdrawiam

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:04
autor: topcio
małe czy duże?

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:05
autor: topcio

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:14
autor: bialy-murzyn
potrzeba mi - zapomniałem napisać - na przód, dokładnie na lewy przód ... tam są jak sie patrzy od spodu to najpierw chyba taka chuda a dalej taka gruba

to by z tych zdjęć z podanych aukcji pasowało, ale ja jestem zielony więc nic nie sugeruje : >

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:23
autor: topcio
czyli komplet ;)

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:33
autor: bialy-murzyn
OK, jedno jasne.
Pytanie drugie: czy może kupic cały wahacz, na Allegro widzę nowy na prawą stronę tylko niestety, jest za 450 zł. I chyba też jest z tulejami od razu. Tylko potrzebowałbym bardziej lewy.

LINK: http://www.allegro.pl/item876076727_lan ... ahacz.html

Re: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:37
autor: uciekinier1453
w serwisie są orginały po 118 te z alegro to szajs nie kupj bo starcza na krótko jeżdże kappami od 11 lat nie kupuj podrubek szkoda kasy

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:37
autor: topcio
można, ale po co? Wymienisz komplet tulei oraz sworzeń i masz nówkę wahacz ;)

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:47
autor: bialy-murzyn
OK.
Sprawa jest taka, że nie wiem kiedy mi się panewka przekręci a i rozrząd rozleci.
Potrzebuję zatem tych części na max. 40000 km. Da rade na tych podróbkach bez tłuczenia (chodzi o odgłosy które dochodzą do środka kabiny) przynajmniej 20000 zrobić ?

Re: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 15:58
autor: uciekinier1453
20000 tak więcej nie wytrzymaja ale musisz jeszcze sprawdzić końcówki stabilizatoa

Odp: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 16:10
autor: bialy-murzyn
żeby zrobić zbieżnośc kół to mi powiedzieli, że mam kipić 2x tuleje wahacza, sworzeń wahacza i chyba coś tam z przegubu kierownicy (sworzeń albo tuleja)

i to chyba wszystko co trzeba wymienić przy kole

to z tego linka z Allegro, tzw. komplet, to tam pisze że tuleje oryginalne i ze sworzniem za 175 zł
moze nie kłamia jak w serwisie te tuleje po 118, a serwisy drogie

Końcówka drążka dobra będzie taka? : http://www.allegro.pl/item886420001_kon ... _fiat.html

Re: Kappa 2.0, 20V, 95r. - tuleje wahacza ciężko znaleźć.

: 18 sty 2010, 16:30
autor: uciekinier1453
tak jeśli oryginały to kup czasem są wyprzedaże ja do kappay sw kupiłem niwomaty po 1100 tj amory tył a kosztyją około 1700zł muwisz drogo to przecież Lancia musi kosztować troche to przykre ale prawda nic co podruba wiem z doświadczenia przejechałem nimi troszkę oj oj troszke

Kappa 2.4 jtd naprawa zawieszenia.

: 08 lut 2010, 18:43
autor: sachaj
witam.bylem na przegladzie i czlowiek ze stacji diagnostycznej napisal mi na kartce tak:
-sworznie i tuleje wahaczy przód
-tuleja tylnego prawego wahacza

i moje pytanie jest takie.czy jest to dokladnie opisane co musze wymienic?bo patrzylem czesci do kappy i tam jest tuleja mniejsza tuleja wieksza i niewiem jakie czesci zamawiac.jak mozecie poradzcie cos i podeslijcie linki z allegro ktore to czesci zamawiac.pozdrawiam

Odp: Kappa 2.4 jtd naprawa zawieszenia.

: 08 lut 2010, 18:56
autor: skyblu
z przodu duże i małe gumy wachacza plus sworznie,
z tyłu gumki jedne małe, wymień dwie strony, koszt mini,
auto sklep 24 i klep zamówienie, Marcin Gruchała, konkretny gość ze sklepu
polecam :-P

Odp: Kappa 2.4 jtd naprawa zawieszenia.

: 26 lut 2010, 21:31
autor: paśny
To ja podłącze się pod temat i mam takie pytanie. Otóż aby mieć cały wahacz w oryginale to trzeba kupić wahacz (komlet z tulejami) oraz sworzeń.
Niestety kupując tuleje + sworzeń (bez wahacza czyli regeneracja) nie da się kupić wszystkich części gumowych oryginalnych (tak twierdzi sprzedawca oryginałów na allegro) - tulaja przednia musi być w tej opcji podróbą.
Pytanie - pomijając kwestie kosztów - na ile lepsze są oryginały od podrób (np. tych z autosklep)? Chodzi mi o to ile takie podróby są w stanie wytrzymać (w porównaniu z oryginałem). Bo np. w Passacie jak mi stukał silentblock na wahaczu i wymieniłem na podróbę to po roku jazdy był on najbardziej wytłuczoną częścią z obydwu wahacazy (sprawdzone na podnośniku). Czy ma ktoś doświadczenia ile wytrzymują oryginały a ile podróby. Z góry dziękuję.