Strona 1 z 1
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 0:08
autor: Anonymous
jak jest u was z gazem kiedy mozecie przelaczyc,bo ja mam tak ze przy temperaturze 75 czy 78 jak przelacze z benzyny na gaz to pochodzi chwilke i zgasnie ,dopiero przy 80 stopniach chodzi na 6 z + .Wychodzi nato ze wczesniej ma jeszcze za zimno albo gazownicy tak ustawili.
Ze duzo benzyny musze spalic zeby jechac na gazie
Czy to tak ma byc???
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 0:17
autor: mario09
Ja moge przelaczyc w kazdej temp. Zalecane jest przelaczanie przy temp. nie mniejszej niz 25-30 stopni. Skoro u Ciebie jest jak jest, to masz cos skopane, nie powinno Ci auto zgasnac. Byc moze masz zle wyregulowana faze nakladania sie mieszanek na emulatorze wtrysku.
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 0:19
autor: wujek
Witam,
W zimie mam ustawione na 20 st.C, w lecie ustawiam 14-16 tychże stopni. Przełącza centralka instalacji gazowej.
Proponuję sprawdzenie temperatury parownika i ew. oczyszczenie go z mazi.
Pozdrawiam
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 0:32
autor: Anonymous
mi sie przelacza jak przygazuje do 3000 ob/min
sam grzebal nie bede w instalacji LPG ,pojade z tym do elpigazu ,tylko chcialem wiedziec czy to tak ma byc,bo w czesniej w volvie 360 mialem 1 generacji i chodzila kiedy ja chcialem a tu mam 2 gen.i myslalem ze tak ma byc,od cholery bezyny musze spalic zeby rozgrzac silnik do 80 stopni tym bardziej zima wiedzialem ze cos jest nie tak.
Ja mam ta instalacje troche starsza bo jak odlacze akumulator to musze jechac na ustawienia bo komp sie rozregolowuje
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 13:20
autor: makek
Witam.
Minimalna temperatura jeśli wchodzi na blokadę przełączenia zasilania,nie pozwoli na pracę na gazie poniżej ustawionej wartości, tą można zmieniać w dość szerokim zakresie,80 st C to wyjątkowo dużo, może jest to wynik pomyłki, albo temp. silnika i rzeczywista temperatura płynu do parownika są zupełnie różne np. zagięty wąż itp.
Podsumowując albo jest temp. i silnik pracuje prawidłowo, albo czeka na uzuskanie nastawionego minimum
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 13:32
autor: Anonymous
pojade po niedzieli zobaczymy co jest grane to napisze co i jak
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 14:42
autor: Qba
"mario09" pisze:Byc moze masz zle wyregulowana faze nakladania sie mieszanek na emulatorze wtrysku.
Ja zmienialem te fazy i to na wartosci koncowe i nie zauwazylem roznicy, myslalem ze przejscie z benzyny na gaz bedzie przechodzic plynnie bez szarpniecia
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 14:46
autor: Anonymous
zależy w jaki sposób robisz zmiane benzyna = LPG, jeżeli w czasie jazdy to bedzie szarpać, ja czekam aż silnik sie nagrzeje do około 40 stopni, wciskam sprzęgło i wciskam lekko pedał gazu, ponad 2000 obrotów

temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 15:28
autor: mario09
"Qba" pisze:"mario09" pisze:Byc moze masz zle wyregulowana faze nakladania sie mieszanek na emulatorze wtrysku.
Ja zmienialem te fazy i to na wartosci koncowe i nie zauwazylem roznicy, myslalem ze przejscie z benzyny na gaz bedzie przechodzic plynnie bez szarpniecia
Jest jeszcze kwestia czy przelaczanie nastepuje podczas przyspieszania czy puszczania pedalu gazu. W tym drugim przypadku efekt jest duzo bardziej widoczny.
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 15:39
autor: Anonymous
przelaczanie na gaz robie albo na postoju nalbo w czasie jazdy ,ale wciskam sprzeglo i robie przygazowke,na biegu jest niezalecane
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 15:59
autor: Qba
Jezdzilem astra i przelaczala sie na biegu bez szarpniecia jak jechalem obok to nawet nie wiedzialem kiedy sie przelacza.
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 18:09
autor: makek
W programie można zapisać przełączenie od obrotów przy rosnących (szarpnięcie), lub opadających bardzo łagodnie, praktycznie niezauważalne.
temperatura dla gazu
: 26 lut 2006, 18:28
autor: Qba
"makek" pisze:W programie można zapisać przełączenie od obrotów przy rosnących (szarpnięcie), lub opadających bardzo łagodnie, praktycznie niezauważalne.
Jak tylko zaloze pompe paliwa to sprawdze bo zawsze mialem przy rosnacych.
temperatura dla gazu
: 07 mar 2006, 10:15
autor: Patryklancia
Ja mam ustawione przy 1800 obr\min. Na lpg zaraz po zapaleniu robie przygazówke i przeskakuje, chyba że jest na dworze ok. -10 wtedy chwilke pochodzi na benzynce i wtedy przełącze, tylko ja niemam kabli zapłomowych a cewki bezpośrednio na świecach , w 8 zaworówkach są kable więc na zimnym grozi strzałem