Strona 1 z 3

Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 04 cze 2010, 19:20
autor: rosso166
Klubowicze,

Chciałbym opisać swoją historię ze sklepem lanciaczesci.pl
Wprawdzie sytuacja nie dotyczy Lancii a siostrzanej Alfy, ale jako że na stronie lanciaczesci.pl widnieje link do tego forum chciałbym wylać swoje żale, być może jestem jedyną osobą która miała takie "szczęście" korzystać z ich usług ale z pewnością z mojej strony to pierwszy i ostatni raz kiedy skusiłem się na zakup u nich.
W piątek rano zadzwoniłem do sklepu z zapytaniem o zestaw filtrów do 166 3.0, w odpowiedzi usłyszałem że są na stanie, i po zapłaceniu kartą kredytową paczka wyjdzie do mnie w piątek i będzie u mnie w poniedziałek. W aso umówiłem się na odstawienie auta zapobiegawczo na środę, niestety paczka nie dotarła, po telefonie usłyszałem że paczka wyszła do mnie w poniedziałek i numer listu przewozowego dostane na maila. Paczka wyszła do mnie w dopiero w poniedziałek gdyż panowie nie wiedzieli że mają wysłać filtry do 3.0 tylko że... do sklepu dzwoniłem o 11:45, o 11:47 zalicytowałem aukcję allegro, o 11:55 dzwoniłem ponownie że przelew już doszedł -w tym czasie pan zapomniał że miał zapakować filtry do 3.0 -ponoć jest to spowodowane faktem iż wysyłają 50 paczek dziennie, ciekawe komu jeśli więcej klientów tak traktują. Dziś mamy piątek, auto dalej w aso czeka na filtry, po następnym telefonie dziś, pod ten sam numer dowiaduje się że paczka jednak wyszła w piątek a wszystko jest winą kuriera gdyż jestem w 1% klientów do których paczka nie doszła na następny dzień. Numeru listu nie dostałem gdyż nie wysłałem maila, tylko zawracałem głowę przez telefon. Dziś numeru listu też nie dostanę gdyż panowie ze sklepu są na długim weekendzie. Być może dostane numer w poniedziałek -pod warunkiem że wyślę maila. Wychodzi na to że żeby panowie ze sklepu na ten urlop mógli pojechać, ktoś inny musiał na ten urlop nie pojechać.
UPS zarzeka się ze paczka wysłana w piątek, musi być u mnie w poniedziałek jednak bez numeru listu paczki nie zlokalizują, dodam jeszcze że pod wskazanym adresem non stop jest ktoś kto może odebrać przesyłkę.
Po raz kolejny okazuje się że co tanie, to drogie; ale mam nadzieje że ten post uchroni kogoś przed takimi problemami jak moje.

Pozdrawiam,
Paweł

P.S. zawsze chciałem mieć Kappe ;)

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 04 cze 2010, 19:50
autor: wega
Bo wszyscy zakupy robimy w "autosklep24" w Łodzi, a nie w Jaworznie.
Pozdrawiam

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 04 cze 2010, 19:59
autor: Alan
rosso166 pisze:. zawsze chciałem mieć Kappe ;)
chętnie zamienię :P

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 04 cze 2010, 20:13
autor: bargaw3181
kolejna osoba, która jest absolutnie na nie dla lanciaczęści.pl
Ja jestem u Nich bardzo często i moje wrażenie jest zupełnie inne no ale cóż :d
Jak widać każdy może mieć inne odczucia :d

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 10:11
autor: samuel
bargaw3181 pisze:kolejna osoba, która jest absolutnie na nie dla lanciaczęści.pl
Ja jestem u Nich bardzo często i moje wrażenie jest zupełnie inne no ale cóż :d
Jak widać każdy może mieć inne odczucia :d
Jakby dobrzy nie byli, zawsze coś pójdzie nie tak.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 15:43
autor: Sharuga
Raczej miałeś pecha i tyle. Każdemu zdarzają się wpadki więc na podstawie jednego przypadku nie ma co jechać po nich jak po burej suce. Nie oszukali Cię, bo towar dostałeś - mają może mały bałagan, czas urlopowy - zdarza się. Ja u nich też kupowałem filtry i problemu nie miałem żadnego.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 16:03
autor: bargaw3181
Tak to właśnie bywa :D Im więcej ludzi się obsługuje tym trudniej wszystkim dogodzić:D

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 17:48
autor: mr.kura
Ja też kupuję części w Jaworznie, do tego "grubsze roboty" robię tylko u nich. Nigdy nie kupowałem tam części wysyłkowo. Szkoda że tak to wyszło z tą alfą, ale coż czasem się tak zdarza.
Fakt że czasem są zakręceni, ale to chyba dlatego że mają kupę roboty (no i ten wieczny remont) ;)

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 18:02
autor: bargaw3181
teraz mają zalaną piwnicę i remont nadal trwa :-P

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 20:38
autor: Codee
Ja też miałem u nich przyjemność i jeśli tylko w całej Polsce czegoś nie ma to na końcu trafiam do nich!
Generalnie staram się tak działać żebym ich mógł ominąć łukiem.
Zrobiłem u nich dwa zakupy i za tę samą kasę miałbym dwie takie same rzeczy! Po prostu uważam ich za ździerców, nowobogackich cwaniaków, którzy przez rok chcieliby się doimać limuzyny i posiadłości!
Kiedyś to było nie do pomyślenia - ludzie latami robili na swój majątek, no ale teraz mamy czasy.......

Nikt mnie nie zmusza więc nie kupuję u nich i tyle

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 21:22
autor: rosso166
Sharuga pisze:Raczej miałeś pecha i tyle. Każdemu zdarzają się wpadki więc na podstawie jednego przypadku nie ma co jechać po nich jak po burej suce. Nie oszukali Cię, bo towar dostałeś - mają może mały bałagan, czas urlopowy - zdarza się. Ja u nich też kupowałem filtry i problemu nie miałem żadnego.
Gwoli ścisłości towaru nie dostałem. Mamy sobotę, auto od środy w serwisie a paczkę miałem obiecaną na poniedziałek.
Z tego co widziałem w tym: viewtopic.php?f=35&t=34482poście nie tylko ja mam powodu aby po nich "jechać jak po burej suce" -niestety na odpowiedź w słuchawce "wyślij pan maila bo jestem na urlopie" mnie krew zalała. Rozumiem że jest to paczka filtrów za stówkę ale ta głupota pozbawiła mnie auta i to w okresie długiego weekendu.
Być może miałem wyjątkowego pecha, według pana ze sklepu jestem nawet w 1 procencie niezadowolonych klientów, jednak zostałem potraktowany tak jak zostałem i chciałbym to opisać; być może ktoś z tego sklepu to przeczyta i uświadomi sobie że jeden niezadowolony klient to strata dziesięciu potencjalnych i że każdemu bez względu na ilość obsługiwanych przesyłek i ich cenę należy się szacunek, a twierdzenie na zmianę iż wysłało się paczkę w poniedziałek a póżniej że jednak w piątek oraz fakt że na prośbę o jeden tylko mail z numerem listu który rozwiązałby całą sprawę panowie zostali obojętni tego szacunku przejawem nie jest.
Alan pisze:
rosso166 pisze:. zawsze chciałem mieć Kappe ;)
chętnie zamienię :P
Za taki post nie grozi wykluczenie z forum? ;)

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 05 cze 2010, 21:46
autor: FXX
rosso166 pisze:Za taki post nie grozi wykluczenie z forum? ;)
Nie dlaczego? :) Jedynie publiczne ukamienowanie :D : biczowanie :

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 9:41
autor: Krzysiek82
No ja także jak na razie nie mam dobrego zdania. Wylicytowałem jedną rzecz w niedzielę, tego dnia też dokonałem wpłaty i do dzisiaj cisza. Wysłałem już dwa maile i nic. Zadzwoniłem, to mnie spławiono, że takie rzeczy tylko na maila. Chyba nie muszę się powtarzać, że wysłałem już dwa... Nie lubię jak ktoś ma mnie w dupie i nie odpowiada na pytania. Są u mnie już skreśleni. Czekam do końca tygodnia i będzie negatyw + zgłoszenie na Allegro.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 20:16
autor: Sebastian
Krzysiek82 pisze: Są u mnie już skreśleni. Czekam do końca tygodnia i będzie negatyw + zgłoszenie na Allegro.
Pamiętaj tylko, iż w myśl regulaminu alledrogo strony mają 30 dni na zakończenie transakcji.
Negatyw negatywem, ale żeby się potem nie okazało, że to jednak Ty jesteś winien, ponieważ nie wykazałeś się miesięczną cierpliwością...

Pozdrawiam.

Re: Kompromitacja sklepu lanciaczesci.pl

: 24 cze 2010, 20:23
autor: Taz
Sebastian, nie zgadzam się z tobą. Regulamin Allegro mówi:
7.6. Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w terminie siedmiu dni od przybicia albo potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji Kup Teraz.
Tutaj kontakt był, ale spławiający. Skoro sami kazali pisać maile (u mnie w pracy też tak robimy, bo po treści maila zostaje ślad, a po rozmowie nie, bo ich nie nagrywamy), to niech na nie odpisują, a nie zlewają temat.