Strona 1 z 1

Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 21:03
autor: igrek
Witam.
Jak w temacie: da radę i jak to będzie jeździć??

Pozdrawiam

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 21:11
autor: Lukasz_TG
Z tego co wiem to tylko V ma mniejsze przełożenie, reszta bez zmian, ale głowy se uciąć nie dam :lol:

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 21:35
autor: Lorgbow
różnią się przełożeniami, i ogólnie skrzynia z turbo jest bardziej wytrzymała

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 21:42
autor: igrek
Ale jak?
In plus czy minus

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 22:06
autor: mac1us
Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 22:17
autor: Lukasz_TG
mac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębów

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 25 lip 2010, 22:24
autor: mac1us
W Delcie 2,0 16v sprzęgło ma 215 mm oraz wieloklin również 20 zębów. Sprzęgło raczej nie będzie problemem, bo zamach zostaje, ale wymiana na sprzęgło z turbo raczej mija się z celem.

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 27 lip 2010, 14:02
autor: Bany
Lukasz_TG pisze:
mac1us pisze:Jak coś to plus, przełożenia są dłuższe. Skrzynia powinna pasować, bo bloki są te same, nie wiem jak z półosiami, bo turbo ma visko i również grubość wieloklinu może być różna, ale może uda się założyć półosie z 16v.
Rozumiem, że chodzi Ci o to, abyś miał dłuższe biegi?
Do bloku będzie pasowała, półosie też, natomiast nie wiem co ze sprzęgłem w turbo tarcza ma średnice 228 bez turbo nie pamiętam ile ma, ale napewno jest mniejsza. Wałek sprzęgłowy w turbo na wiloklinie ma 20 zębów

półosie nie pasuja na bank...
Na seryjnej skrzyni 2,0 nie chce sie rozpędzać a co dopiero na skrzyni z turbo-może byc problem z ruszeniem pod góre...
Jak by sie dokręciła do 6000 to V max jakieś 300km/h
Wielokliny wałka sprzęgłowego są takie same,półosiek inne.

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 30 lip 2010, 11:31
autor: igrek
A czym dokładnie się różnią??
Wieloklinami na wejściu do skrzyni??

Re: Delta II 2.0 16V a skrzynia z Turbo

: 30 lip 2010, 18:35
autor: Bany
różnią sie wieloklinami na wyjściu na półośki.
Do tego skrzynia od turbo ma inne sterowanie-na linkach.