Strona 1 z 1

Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 08 lis 2010, 14:29
autor: cyrusinski
Witam!
Jako, że mój stary reduktor już dogorywa a poza tym jest dużo za słaby do tego samochodu pora na jego wymianę.
Instalacja to KME Diego 1.3 z reduktorem KME Silver. Czy moglibyście doradzić jakim mocnym reduktorem można by zastąpić istniejący, aby nie przysporzyć sobie masy przerabiania istniejącej instalacji? Przy okazji może wiecie, gdzie w pomorskim, najlepiej koło Słupska, można by tą instalacje skalibrować? Większość gazowników chce to zrobić, jednak bez drugiego czujnika ciśnienia, a więc bez map wtrysku, na oko. Mnie taka kalibracja nie satysfakcjonuje :roll: No chyba, że ktoś miałby użyczyć czujnik od tej instalacji na parę dni to byłbym wielce wdzięczny :D
Pozdrawiam

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 08 lis 2010, 22:09
autor: Wolek
Polecam Zavoli Zeta S do 250 KM. Bardzo doby bezawaryjny reduktor. Nie ma potrzeby strojenia instalacji na nowo, wystarczy ustawić identyczne ciśnienie gazu jak zadane wcześniej.

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 08 lis 2010, 22:56
autor: cyrusinski
Z tego co wyczytałem to raczej nie polecają go powyżej 180-190 km. Chciałbym nie mieć z tym później już żadnych problemów, dlatego może być i droższy reduktor.
Pozdrawiam

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 11 lis 2010, 21:50
autor: KGB
Zeta S nie nadaje sie za bardzo pod turbo ,
scorpionST bylby niezly ,ale na scorpionach plywa cis. w zaleznosci od temp. ,
najlepiej byloby przerobic tego Silvera i go zregenerowac,
w innym przypadku wchodza w gre naprawde drogie reduktory ,a to nie zawsze gra warta swieczki

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 21 lis 2010, 13:37
autor: cyrusinski
A gdzie mógłbym znaleźć opis takiej przeróbki? Na googlach nie znalazłem.

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

: 25 lis 2010, 19:25
autor: KGB
przerobka na turbo to tylko rozwiercenie kompensacji ,
przerobka na uczynienie silvera lepszym to juz rozwierty wewnetrzne i to co pokazuja ludziska na lpg-forum nie jest jednoznaczne ,by wykonac przerobke

w sumie to Czesi poprawili juz oringi w Magic III ,wiec moze dalby rade - choc w nim tez wypadaloby poprawic kompensacje (rozwiercic) pod turbo