Strona 1 z 1

Lybra - tylny drążek skrętny

: 09 lis 2010, 17:11
autor: shap
Witam!

Po przejechaniu iluś tam kilometrów po naszych pięknych drogach zaczęło coś mi pukać z tyłu. W warsztacie podnieśli samochód i okazało się że to tuleje na drążku skrętnym, z tyłu. No i tu zonk... W ofercie nie ma samych tulei, tylko w komplecie z całym drążkiem, ponoć tuleje są na wcisk i sprzedają komplet... Czy ktoś już ćwiczył wymianę samych tulei? Jeśli tak to jakie szukać (od jakiego innego auta, jaki rozmiar itd.). Czy po wymianie samych tulei, nie ma problemu z trwałością? Czy może odpuścić sobie kombinowanie z tulejami i wymienić cały drążek... tylko ta cena... ;-(

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 09 lis 2010, 17:47
autor: -=Matys=-
nie ma problemu z wymianą opis jest nawet na forum gumy można dostać na allegro ale przede wszystkim zmierz średnicę drążka ja u siebie miałem 20 mm

na pw masz wiadomość skąd miałem gumy :)

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 09 lis 2010, 19:46
autor: shap
-=Matys=- pisze:nie ma problemu z wymianą opis jest nawet na forum
kurcze, szukałem, ale nie znalazłem... jakbyś zapodał linka... byłoby super


chyba znalazłem: viewtopic.php?f=74&t=41245

to jest to?

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 11 lis 2010, 11:57
autor: Dudi
Dokładnie kolego to jest to co znalazłeś.

Masz tego nawet więcej. Do przejrzenia.

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 11 lis 2010, 20:42
autor: bombelek_31
gumy pasują od opla vectry C

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 12 lis 2010, 8:04
autor: shap
bombelek_31 pisze:gumy pasują od opla vectry C
Już zamówiłem "oryginalne" z Ital Technik z Lublina. Ale dobrze jest wiedzieć na przyszłość...

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 12 lis 2010, 13:37
autor: shap
To jeszcze pytanie. Czy potrzebny jest demontaż... no... czy trzeba coś demontować, czy od razu jest dostęp do tulej? Bo tak zastanawiam się czy samemu nie wymienić tych gum. Jakie narzędzia trzeba?

Re: Lybra - tylny drążek skrętny

: 13 lis 2010, 21:10
autor: -=Matys=-
Nie musisz nić demontować dostęp jest wręcz piękny do tylnych gum:) a będzie potrzebny na pewno ostry śrubokręt ,aby rozczepić blaszki, jak dobrze pamiętam klucz nr 13 i dostęp do kanału. Pół godziny roboty i powinno być po krzyku:)