Strona 1 z 1
Kappa - opis przycisku clima date i service
: 02 gru 2010, 19:02
autor: rafalbartosz23
A więc tak jak w temacie, prosił bym o jakis opisik gdyz jestem od nie dawna użytkownikiem kappy, i takie małe pytanko czy można coś poprzestawiać (zepsuć) że tak określe nie umiejetnym naciskaniem tych przycisków? Z góry dziękuje
Re: Prosze o ogólny opis przycisku clima date i service w ka
: 02 gru 2010, 19:06
autor: Pingvin
A ja bym prosił o wypełnienie wymogów forum (czyt. regulaminu forum i tego działu). Wtedy z chęcią udzielę Ci odpowiedzi na Twoje pytanie.
Re: Prosze o ogólny opis przycisku clima date i service w ka
: 02 gru 2010, 20:20
autor: papi0
Odpowiedż na swoje pytanie znajdziesz na głównej stronie tego forum.Potrzeba tylko trochę chęci.
Re: Kappa - opis przycisku clima date i service
: 02 gru 2010, 22:58
autor: Tomkom
Duś, nic nie popsujesz.

Re: Kappa - opis przycisku clima date i service
: 03 gru 2010, 10:17
autor: goldixll
Tomkom pisze:Duś, nic nie popsujesz.

Dobra ...trochę wstyd bo już rok jeżdżę lancia ale nadal nie rozumiem do końca działania tego systemu. Kluczowe może być to że ostatnio odpinałem akumulator i się zdziwiłem, gdyż:
po ustawieniu nawiewu na przednią szybę system przechodzi w tryb auto i maks temp (wiadomo), po jakimś czasie wraca do trybu auto econ i poprzedniej temperatury ale uwaga
sam steruje szybkością wentylatora
POWIEDZCIE JAK DO TYCH USTAWIEŃ WRÓCIĆ ?? ?? ??
Gdy tylko zacznę "bawić" się kierunkami nadmuchu, lub wcisnę klawisz AUTO (FULL AUTO), później już w trybie Auto Econ nadmuch nie reguluje się sam tylko trzeba już go samemu ustawiać.
Przed odpięciem aku,myślałem że kurcze tylko w full auto system steruje prędkością wentylatora, a teraz sam już nie wiem i zgłupiałem

Re: Kappa - opis przycisku clima date i service
: 13 wrz 2011, 15:46
autor: Tomzik
Z tego co pamiętam to po jednorazowym wciśnięciu przycisku nawiewu na szybę sterownik uruchamia procedurę odmrażania/odparowywania szyby, która objawia się włączeniem temperatury na maks (high) i wentylatora. Trwa to o ile pamiętam 45s po czym sterownik przechodzi do poprzedniego ustawienia jakie miałeś. Funkcja Econ nie ma tu nic do rzeczy.
Kierunek i prędkość nawiewu oraz temperatura dmuchanego powietrza ustawiają się same chyba tylko jesli masz "full auto", jeśli ruszysz prędkością lub kierunkiem nawiewu to od tego momentu tą funkcją sterujesz ręcznie a pozostałe nadal są sterowane automatycznie (zmienia się napis na "auto"). Powrót do opcji "full auto" po wciśnięciu przycisku "auto"
Jeśli włączysz "econ", która ma za zadanie wyłączenie sprężarki klimatyzacji to sterownik sprawdza czy temp. zewnętrzna jest mniejsza czy większa niż ta, którą chcesz mieć w kabinie. Jeśli mniejsza to sprężarka się wyłącza, fura spala ciut mniej paliwa a Ty masz zadaną temperaturę w kabibie. Jeśli zaś większa to niestety bez sprężarki nie uzyskasz zadanej temperatury i na wyświetlaczu napis "econ" i zadana temperatura będą migać 10 sekund za każdym razem jak wciśniesz jakikolwiek guzik oprócz "off".