Strona 1 z 1
Nuova Delta - dziwne stukanie
: 02 kwie 2006, 18:11
autor: zaba156
mam problem
jak jade po jakis nierownosciach na drodze (predkosc raczj nie ma znaczenia) to z lewego kola dobiegaja dziwne stuki najbardziej sa odczuwlane na poprzecznych nierownosciach ale slychac tez na niewielkich dolkach. Wachacze wymienialem w zeszylm roku myslalem ze to koncowki ukladu kierowniczego, wymienilem - ale niestety to nie to
ma ktos jakies propozycje co to moze byc
pozdrawiam
Nuova Delta - dziwne stukanie
: 02 kwie 2006, 18:51
autor: Anonymous
Najlepiej to pojedź sobie na szzarpaki i będziesz wiedział, co w zawieszeniu stuka, bo na odległość to ciężko ocenić. Ja tak zrobiłem i wiem już co sie rypło. Wymiana wszystkich podejrzanych elementów bije troche po kieszeni a sprawdzenie na szarpakach to wydanie ok. 20 zeta

Nuova Delta - dziwne stukanie
: 02 kwie 2006, 18:59
autor: mustafi
najpewniej odpowiedz znajdziejsz w tym watku:
KLIK
Nuova Delta - dziwne stukanie
: 02 kwie 2006, 19:06
autor: Bartexxx
...też tak mam - podejrzewam amortyzator/y, sprawdź, może to właśnie one biją pod podłogą.....
Nuova Delta - dziwne stukanie
: 02 kwie 2006, 21:31
autor: zaba156
najgorsze jest to ze ja wlasnie bylem na szarpakach i powiedzieli mi ze to beda koncowki ukladu kierowniczego
Mustafi jak sie okaze ze to mi padlo co u ciebie to dalikatnie rzecz biora zdenerwuje i to bardzo

poniewaz wymienialem to razem z wahaczami
w przyszlym tygodniu jade na szarpaki

Nuova Delta - dziwne stukanie
: 03 kwie 2006, 0:20
autor: cygar
też to przerabiałem przez blisko rok czasu i wymieniłem wszystko co jest możliwe,łącznie z łożyskami w Mc Personach.Ponieważ nie dawało mi spokoju już nie mając nic do wymiany doszedłem do śruby, która skręca sworzeń wachacza.Po jej wykręceniu zauważyłem zużycie na powierzchni i twardość materiału tejże 8,8. Wydawało mi się, że jak na to miejsce w aucie, jest to za mało.W sklepach są dostępne śruby M10 o tej długości o twardości 10,9 i 2 szt.z nakrętkami samokontrującymi kosztują 1,80 zł.Ponieważ wchodziła niezbyt ciasno dałem wytoczyć taką o średnicy 10,5 mm i twardości 12,9 ze szpilki od głowicy. Po wymianie pojechałem na przegląd rejestracyjny.Problem stuków w zawieszeniu,nawet po największych wertepach zniknął, czego i Tobie życzę.Pozdrawiam Forum.