2.0 16v 4q6 a instalacja LPG
: 22 gru 2010, 1:32
Witam
Jako ze problem z praca na beznynie mojego silnika 2.0 16v nie został nadal opanowany chwytam się już wszystkiego.
Wiele razy jest poruszany temat na forum naszym jak i Fiata Coupe oraz Tipo ze komputery z 2.0 16v źle znoszą współprace z LPG... problem w tym ze jakiegoś punktu zaczepienia w tym brak.
Rozjeżdżają się ponoć auto adaptacja..czyli mapy, domyślne czasy wtrysku dla zimnego silnika itd.
Jeśli tak jest to powinno pomoc zresetowanie ECU odłączeniem go na jakiś czas od zasilania.. pod warunkiem że..nie ma własnego podtrzymania pamięci lub ma pamięć typu flash lub eeprom...czego w 4q6 nie stwierdziłem... a nic nie pomaga
Zna ktoś ten problem z praca przy LPG lepiej? bo ludzie wymieniają komputery i sobie chwalą a ja szukam rozwiązania w samym ECU.. bo jaja się dzieją jak berety u mnie..
Dla objaśnienia..wszystko zostało sprawdzone..zawory, lambda..kable świece..cewka...regulator ciśnienia..pompa paliwa przerwy czujników położenia walków
Pozdrawiam
Jako ze problem z praca na beznynie mojego silnika 2.0 16v nie został nadal opanowany chwytam się już wszystkiego.
Wiele razy jest poruszany temat na forum naszym jak i Fiata Coupe oraz Tipo ze komputery z 2.0 16v źle znoszą współprace z LPG... problem w tym ze jakiegoś punktu zaczepienia w tym brak.
Rozjeżdżają się ponoć auto adaptacja..czyli mapy, domyślne czasy wtrysku dla zimnego silnika itd.
Jeśli tak jest to powinno pomoc zresetowanie ECU odłączeniem go na jakiś czas od zasilania.. pod warunkiem że..nie ma własnego podtrzymania pamięci lub ma pamięć typu flash lub eeprom...czego w 4q6 nie stwierdziłem... a nic nie pomaga
Zna ktoś ten problem z praca przy LPG lepiej? bo ludzie wymieniają komputery i sobie chwalą a ja szukam rozwiązania w samym ECU.. bo jaja się dzieją jak berety u mnie..
Dla objaśnienia..wszystko zostało sprawdzone..zawory, lambda..kable świece..cewka...regulator ciśnienia..pompa paliwa przerwy czujników położenia walków

Pozdrawiam