Strona 1 z 1

Delta II 1.8 - brak mocy

: 17 sty 2011, 15:43
autor: PRF39
Witam jak w temacie Delta II 1.8 v8 90 km brakuje jej mocy i to stanowczo ma może 50% tego co powinna miec.
Poza tym pali jak szalona ok 18 l lpg. a Bp niewiele mniej 13l . to dopiero pierwsza wada.
Na zimnym silniku nie trzyma wolnych obrotów na Bp i lpg .
Wyprzedzając pytania powiem co było sprawdzone.
1. Rozrząd
2.Świece
3. Przewody WN
4.kilkakrotna diagnoza w warsztacie na programie TEXA ( u znajomego) brak kodów błędów
Wszystkie czujniki silnik krokowy przekazniki itd . posprawdzane i przystosowane na nowo .
Tylko jeden parametr nie mieści się w normie Tj. kĄt otwarcia przepustnicy ma dziwne wskazania przy zamkniętej pokazuje 6,8 a maź otwarta jest 75 max

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 19 sty 2011, 19:18
autor: PRF39
Widzę że nikt nie jest w stanie mi pomóc .
No cóż jestem podobno po szkole w tym kierunku ale to mi nie pomogło
Kilku mechaników poległo, mają mnie dość do tego stopnia że jak przyjadę to słyszę tylko jedno zdanie " tam leży laptop"
Wtedy 2 godzinki posiedzę i mam wolne obroty na tydzień .
Nie wiem co robić z Deltą . Oby nie skończyła na złomowisku bo szkoda mi jej .
pozdro

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 19 sty 2011, 20:03
autor: Johnny
"kont" otwarcia przepustnicy w tym silniku akurat jest ok. Uczepiłbym się czujnika otwarcia przepustnicy. O ile się nie mylę są tam 3 kable z czego jeden to masa, drugi to napięcie a trzeci to sygnal, napięcie powinno miec ok 12v a sygnal 5v sprawdź czy się zgadza następnie, czy działa właściwie, musisz włączyć zapłon, podpiąć się miernikiem nie odłączając tego czujnika i poruszać przepustnicą a następnie zwrócić uwagę czy napięcie się zmienia na mierniku

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 19 sty 2011, 20:10
autor: mac1us
A przypadkiem Kat otwarcia przepustnicy ma za mały z tego względu, że ma auta na rynek niemiecki z bardziej restrykcyjnymi normami spalin, czy coś takiego i po porostu w ten sposób jest to ograniczone, moc przy okazji.

Jaką masz instalację gazową?

Co robisz, że pojawiają się wolne obroty "na tydzień"?

Ogólnie to Dedra, Delta z tym silnikiem to straszny muł i wiele się nie można spodziewać, a jak coś to trzeba wysoko kręcić.
Dedre taty 1,8 8v do 3 biegu robi matiz, do 2 uno 1,0 :).

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 20 sty 2011, 7:18
autor: PRF39
Co robisz, że pojawiają się wolne obroty "na tydzień"?
PrzystosowUję silniczek krokowy i czujnik otwarcia przepustnicy .
operacja trwa przy silniczku krokowym ok 15 min . wtedy sam sie wkręca do 2000rpm. potem wraca na 850 rpm.
Taki cykl powtaRZa 3 razy . Oczywiście robi to ECU .
Jaką masz instalację gazową?
BRC I generacji

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 06 lut 2011, 3:45
autor: yanosik
Może poszukaj winy w mechanice a nie w sterowaniu, czyli np mierz ciśnienie sprężania.
Marchewka sie zapala w czasie jazdy?

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 19 lut 2011, 10:07
autor: PRF39
yanosik pisze:Może poszukaj winy w mechanice a nie w sterowaniu, czyli np mierz ciśnienie sprężania.
Marchewka sie zapala w czasie jazdy?
Sporadycznie raz w tygodniu
Jest to coś związane z S.L.
Mechanicznie jest autko sprawne na 100% bo sprawdzilem wszystko łącznie z ustawienien rozrządu>

Re: Delta II 1.8 - brak mocy

: 07 mar 2011, 9:33
autor: PRF39
Jakie ciśnienie na cylindrach ma być bo już sam nie wiem !!
Mam troszkę dziwny przypadek tzn.
brak przedmuchów przez odmę i korek oleju .
A teraz najśmieszniejsze ciśnienie na cylindrach
1) 0,9bar
2) 0,8bar
3) 0,6bar
4) 1,0bar
I teraz co to jest ?
Głowica czy gładzie i pierścienie????