Strona 1 z 1

Delta II 2.0 16v - panewki

: 28 mar 2011, 21:31
autor: MateX71
Mam dylemat bo nie wiem jakiej firmy panewki mam wstawic do 2.0 16v bo mam do zalatwienia firmy glyko w miare rozsądnej cenie ale nie wiem czy bedą dobre i czy znowu nie bedzię trzeba za nie długo kolejnego szlifu robic . tak że prosze o porade

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 30 mar 2011, 15:30
autor: Lancia_fanatyk
ja kupiłem panewki firmy GLYCO, i sprawuja sie jak nalezy - choć co prawda nie do Delty, a do Lybry. sprawdź sobie tutaj panewki, może znajdziesz coś co będzie Ci odpowiadać.

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 03 kwie 2011, 21:24
autor: bassman
Że tak zapytam - wymieniacie profilaktycznie - po przebiegu, czy przy remoncie po szlifie wału?
Jeśli profilaktycznie to po jakim przebiegu?
Pozdrawiam.

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 09 kwie 2011, 0:45
autor: MateX71
ja wymieniam po szlifie

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 09 kwie 2011, 22:31
autor: henek155
zamontuj glyco tylko poszukaj od 1.9 turbo diesla są wytrzmalsze, od wersji turbo 92-94 w benzynie chyba zamki są po przeciwnej stronie bo kiedyś próbowałem i nie podeszły czyba ze by jeszcze obadać od turbo benzyny do 92 roku.

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 10 kwie 2011, 0:24
autor: lordabarth
henek155 pisze:zamontuj glyco tylko poszukaj od 1.9 turbo diesla są wytrzmalsze
To są te same panewki
, od wersji turbo 92-94 w benzynie chyba zamki są po przeciwnej stronie bo kiedyś próbowałem i nie podeszły czyba ze by jeszcze obadać od turbo benzyny do 92 roku.
Zależy jakie są korbowody.Bo tylko w korbowodach są zamki po dwóch stronach.Jeśli dobrze pamiętam to 8V mają inaczej niż 16V

Re: Delta II 2.0 16v - panewki

: 11 kwie 2011, 0:46
autor: henek155
tak sa po obu stronach ale jak zamówilem od turbo benzyny to zamki miały po lewej stronie panewki a od zwykłego bez turba są po prawej stronie zamki (mowa oczywiście o 2.0 16v)

lordabarth może masz i racje może to sa te same panewki co do 1.9 td tego nie sprawdziłem

dobre panewki wzmacniane to pewnie trzebaby było na zamówienie w jakiejs firmie tuningowej zajmującej sie panewkami wzmocnionymi, ale to jest sens jak sie ma auto na turbie bo koszty pewnie 2 lub 3 razy wieksze niz panewki glyco