"_ADAM_" pisze: ... Skoro masz juz blosa, to może jakieś wrażenia? Czy tak jak ja piłowałeś slita? Mam nadzieję, że nie jesteś zawiedziony, bo to m.in ja go zachwalałem

Jeszcze nie mogę zbyt wiele opisać ... poza tym, że jestem na etapie testów i dostosowywań ... no ale mogę napisać tyle, że jeszcze jeżdżę na oryginalnym "nierzeźbionym" slicie (dyszy) ... że w dole obrotów (wolne obroty) nie udało się ustawić prawidłowego składu mieszanki na analizatorze spalin (zawartość CO i HC przekroczona więc przegląd techniczny trzeba umieć "rozegrać" jeśli trafi się nadgorliwy "Jonasz"

) ... że auto jest do ~4000 obr/min zdecydowanie żywsze niż na 29 mm mikserze ... i nie mam "dołków" z obrotami przy gwałtownym przyśpieszaniu tak jak TY ... a kto wie co będzie po "rzeźbiarstwie"

... że odmę mam wpiętą normalnie ... że jeszcze się boję i mam założoną roztoczoną do maximum (~55mm) klapę wybuchową i być może ją zdejmę bo
mieszanka jest bardzo stabilna ...
że obroty stoją jak DRUT ... że spalanie LPG mi spadło ... i tak w lecie z klimą paliła (w cyklach mieszanych z przewagą trasy) ~12,5 litra a obecnie ale bez klimy ~11,5 litra ... to po założeniu BLOS-a i bez klimy już dwa razy powtórzył się wynik ~10,5 litra ... ciekawe jak spalanie będzie się kształtowało podczas jazdy z klimą a jak przy bardzo rekreacyjnej spokojnej jeździe

... oczywiście podzielę się spostrzeżeniami w swoim czasie ...
... "rzeźbiarstwo" napewno mnie czeka i wstępnie z instalatorem jestem umówiony na te zabiegi w maju bo od ~4000 obr/min wzwyż czuję że brakuje LPG ... i mam nadzieję że parownik wydoli

... że nie mam cyfrówki

... i trzeba pytać jak coś mi umknęło ... to napiszę ...