Kappa 2.4TDS - świece żarowe
: 31 sty 2011, 16:46
witam, jak można sprawdzić świece żarowe w lancii kappa 2.4 tds
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Na przegrodzie za silnikiem obok zaworka egr masz dwie podłużne wtyczki wyciągane do dołu. Ta po lewej jest od świec. Odłącz ją i sprawdzaj po kolei piny miernikiem i będziesz wiedział które świece są padnięte.daros1972 pisze:witam, jak można sprawdzić świece żarowe w lancii kappa 2.4 tds
Po co sprawdzać, miga kontrolka to oznaka spalonej przynajmniej jednej świecy.daros1972 pisze:witam, jak można sprawdzić świece żarowe w lancii kappa 2.4 tds
argenta67 pisze:Po co sprawdzać, miga kontrolka to oznaka spalonej przynajmniej jednej świecy.daros1972 pisze:witam, jak można sprawdzić świece żarowe w lancii kappa 2.4 tds
Mieszanka paliwowa z "ON" przy niskich temperaturach nie ma możliwości zapłonu i do tego potrzebne są świece, a tym bardziej w TDS bo JTD ma szansę na uruchomienie, ale tam jest większe ciśnienie paliwa. Nie zapalaj z "zaciągu" jest ryzyko przestawienia rozrządu i wtedydaros1972 pisze:odpaliłem na hol bez problemu, później jak się rozgrzała to też odpaliła od kopa, czy to mogą być padnięte świece?
Paweł nie tylko diesle benzynki też nie wolno na zaciąg no chyba ,że jest na łańcuchu, a diesel na kołach zębatych.Tak kiedyś nas uczono w szkole czyż nieargenta67 pisze:Mieszanka paliwowa z "ON" przy niskich temperaturach nie ma możliwości zapłonu i do tego potrzebne są świece, a tym bardziej w TDS bo JTD ma szansę na uruchomienie, ale tam jest większe ciśnienie paliwa. Nie zapalaj z "zaciągu" jest ryzyko przestawienia rozrządu i wtedydaros1972 pisze:odpaliłem na hol bez problemu, później jak się rozgrzała to też odpaliła od kopa, czy to mogą być padnięte świece?.
Pasek to nawet czasami spodni nawet nie utrzymujegros pisze:Paweł nie tylko diesle benzynki też nie wolno na zaciąg no chyba ,że jest na łańcuchu, a diesel na kołach zębatych.Tak kiedyś nas uczono w szkole czyż nieargenta67 pisze:Mieszanka paliwowa z "ON" przy niskich temperaturach nie ma możliwości zapłonu i do tego potrzebne są świece, a tym bardziej w TDS bo JTD ma szansę na uruchomienie, ale tam jest większe ciśnienie paliwa. Nie zapalaj z "zaciągu" jest ryzyko przestawienia rozrządu i wtedydaros1972 pisze:odpaliłem na hol bez problemu, później jak się rozgrzała to też odpaliła od kopa, czy to mogą być padnięte świece?.
To ta Primera już zwiedziła troszkę świataargenta67 pisze:Pasek to nawet czasami spodni nawet nie utrzymujegros pisze:Paweł nie tylko diesle benzynki też nie wolno na zaciąg no chyba ,że jest na łańcuchu, a diesel na kołach zębatych.Tak kiedyś nas uczono w szkole czyż nieargenta67 pisze:Mieszanka paliwowa z "ON" przy niskich temperaturach nie ma możliwości zapłonu i do tego potrzebne są świece, a tym bardziej w TDS bo JTD ma szansę na uruchomienie, ale tam jest większe ciśnienie paliwa. Nie zapalaj z "zaciągu" jest ryzyko przestawienia rozrządu i wtedydaros1972 pisze:odpaliłem na hol bez problemu, później jak się rozgrzała to też odpaliła od kopa, czy to mogą być padnięte świece?.
, a co dopiero powiedzieć o rozrządzie, ale w tym przypadku nawijamy o "ON", druga sprawa to ja preferuje automaty i nie mam takich problemów.
Swoja drogą to mam teraz Nissana Primera co mu się łańcuszek zerwał i to nie od odpalania na linie.