Strona 1 z 2
Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 21:07
autor: Luk
Witam wszystkich zastanawiam się jakich wtrysków zastosować bo są 322 orginały z tego co wiem ale jutro się upewnie bo niewiem do końca jakie mogły by być , mam na oku 068 i niewiem czy są zbyd duże od Alfy 1.9 jtd 105KM z tego co wiem to 322 są do gÓrnej granicy 105KM i nie wiem jaką gÓrną granice mają 068 od 1.9 bo myślę o wersji optymalnej jakie zastosować.
Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet
: 05 lut 2012, 21:13
autor: mawi
Brawo Michał. Tego tekstu nie da się przeczytać-masakra.

Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet
: 05 lut 2012, 21:20
autor: Ramzes_II
Zmiana wtrysków bez remapu to jak regulacja luzu zaworów przez rure wydechową.
Najpierw remap, jesli nie da więcej się wydusic z wtrysków, to wówczas wymiana i oprogramowanie map paliwa pod nowe wtryski.
P.S. woj. rzeszowskiego nie ma juz dawno.
Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet
: 05 lut 2012, 21:26
autor: Rafako
Zbyd dórze ftryski, to żeczywiście gurna granica mojej cierpliwości
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet
: 05 lut 2012, 21:38
autor: Luk
STAG4 na STAG5 mapa jest stara 105KM więcej nie wyducze , aby zmienić mape na nową mam zamiar zmienić wtryski to będzie efekt do150KM.
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 21:43
autor: Ramzes_II
Stag 4, 5 ??? o czym Ty chłopie piszesz ? jaką masz dawkę max obecnie mg/cykl ?
Coś czuję ze efekt bedzie ale Vizira z Hajzerem w Biedronce.
Mapy Ty gotowce z netu wgrywasz ?
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 21:49
autor: Luk
Sory za błąd

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 21:57
autor: Luk
Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 22:01
autor: Ramzes_II
Luk pisze:Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.
jaką masz teraz max dawkę mg/cykl i max ciśnienie turbo ?
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 22:04
autor: Polej
Kolego "pełny tuning" z "województwa rzeszowskiego", Twoje posty kupy się nie trzymają, a co dopiero,żeby były pisane po polsku...aż mnie wnętrzności zabolały..

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 05 lut 2012, 22:08
autor: Ramzes_II
Polej pisze:Kolego "pełny tuning" z "województwa rzeszowskiego", Twoje posty kupy się nie trzymają, a co dopiero,żeby były pisane po polsku...aż mnie wnętrzności zabolały..

dlatego czekam na szczególowe parametry silnika
Juz pominę cisnienie na rail, kąt wtrysku i dawka pilotażowa.
ponowię pytanie: jaką masz max dawkę paliwa mg/cykl i max cisnienie turbo ?
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 08 lut 2012, 14:08
autor: Luk
Wiem że długo czekaliście mam czas ograniczony , obowiązki i nie mogłem odpisać akoledzy co mają dolegliwości niech piszą na forum u doktora . Wracając do tematu nie pamiętam jakie ciśnienie paliwa jest bo zapomniałem i niechcę głupot pisać ale postaram wam odpowiedzieć wnajbliszym czasie jak będe na kompie narazie czekam na mape firmy MRC.
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 08 lut 2012, 15:47
autor: brygadzista1
Luk pisze:Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.
Kolego jeśli masz blisko piszemy "doszłem", jeżeli daleko "doszedłem"

Wydaje mi się że z 70KM do 105KM jest daleko więc popraw to na doszedłem
A tak na poważnie to jak chcesz z tego małego silniczka wycisnąć 150KM to zastanów się nad wzmocnieniem maski - wyskakujące tłoki mogłyby zestrzelić jakiś samolot i znowu będzie katastrofa...

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 08 lut 2012, 15:53
autor: Jarek_Jarecki
Hej,
Ja się na tym nie znam, ale jak z taką mocą poradzi sobie fabryczne sprzęgło, przeguby....
Z hamulcami coś bedziesz też robił, czy ważne jest tylko rozpędzenie i prędkoś max auta.....hamowanie niekoniecznie?
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
: 08 lut 2012, 16:47
autor: Luk
Myśle o hamulcach brembo za 800zł