Gaz dla Lybry

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 19 maja 2006, 12:57

Witam wszystkich na forum jako nowicjusz!
Mam Lybrę od kilku dni, 2.0 VIS, 2000r, dużo jeżdżę, więc muszę założyć gaz (sekwencyjny).
Czy ktoś może polecić jakiś zakład na Pomorzu? I jaką instalację, bo trochę dzwoniłem po firmach i mam lekki zamęt...

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Gaz dla Lybry

Post autor: Nat » 19 maja 2006, 13:41

Cześć Zeppelin,
bardzo sie ciesze z kolejnej Lybry na forum.
BTW do powitań jest podforum Powitania. Napisz tam jeszcze parę słów o swoim aucie.
Czekamy tez na fotki w dziale nasze Lancie.
Mam nadzieję, że ci posłuży równie dobrze jak mi.
Z gazem uważaj, bo to jednak 5 garów jest, więc raczej któraś z tych droższych instalacji.

P.S. Respect za uzupełniony profil juz w pierwszym poście ;)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 19 maja 2006, 13:49

pierwsza rzecz
zakład zajmujacy sie lpg ale dobry !!! nic z przypadku i raczej skłaniaj sie ku sekwencji

może być nawet polska stag-200-6, raczej nie narzekam. działa ok.
Druga generacja z doświadczenia nie jest szokująca, aczkowiek dobrze założona jeżdzi ale bez wiekszego polotu - tzn nie do scigania.

Jeżeli masz dużo kasy to polecam Prins, jeżeli mniej to STAG-200, diego odradzam.

Ja mam reduktor KME Silver + stag-200 + wtryski valtec do silnika 2.4.

w zime mi pali 13 lpg na 100 w lato 15 lpg na 100, taniej niż ropa.

Awatar użytkownika
Savi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 185
Rejestracja: 07 gru 2005, 0:00
Imię: Sławek
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Gaz dla Lybry

Post autor: Savi » 19 maja 2006, 14:22

Witam kolegę z Wejherowa.
Cóź ja mogę ci plecić zakład o którym słyszałem same dobre wieści.Jesli chodzi o instalację to prins holenderska instalacja- niezawodna i sprawdzona.Poniżej podaje link do zakładu.

http://www.instalgaz.webstrony.pl/

Pozdrawiam
-----------Savi---------------
Lancia Kappa SW LE 2.0 20V VIS 155KM 97r + LPG Prins VSI

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Gaz dla Lybry

Post autor: Przemo » 19 maja 2006, 19:16

Ja polecam PRINSA. Jako jedyna instalacja posiada w zestwaie odrazu wtryskiwacze KEIHINA. Ponadto fabryczne istnieją listwy na 5 cylindrów co jest rzadkością :!: W ostateczności może byc BRC ale tez na KEIHINACH, włoskich nie kupuj
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 20 maja 2006, 6:07

Dzięki za odzew, nie wiedziałem, że jest tu też ktoś z Wejherowa!
W grę wchodzi tylko sekwencja, kolektor plastc.
Za Princa w Elpigazie chcą 6 tys! To chyba za drogo, jaki jest sens ekonomiczny takiej inwestycji w auto za dwadzieściaparę tysięcy.
Mam ofertę z listwą i wtryskami Matrixa, za 4 tys, chyba się zdecyduję.

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Gaz dla Lybry

Post autor: Przemo » 20 maja 2006, 9:33

Pierwszy raz słyszę o tej firmie :!: Ja w krk do kappy turbo 20v 220KM za PRINSA zapłaciłem 4800zł, do zwykłej piątki facet powiedział jakieś 4300-4400zł
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 20 maja 2006, 11:04

Ha...tyle to bym zapłacił, widocznie tu na północy ceny inne,

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Gaz dla Lybry

Post autor: mario09 » 20 maja 2006, 11:35

Widzialem na allegro dobra oferte na instalacje JTG w Energy Gaz Polska
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Savi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 185
Rejestracja: 07 gru 2005, 0:00
Imię: Sławek
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Gaz dla Lybry

Post autor: Savi » 20 maja 2006, 13:28

Zeppelin na twoim miejscu bym się zastanowił nad niewiadomymi instalacjami.Jesli chodzi o mnie to też może w niedługim czasie zdecyduje się na gaz ale w tej chwili co zasięgnęłem informacji i nadal zbieram to prins jest najlepszy i niezawodny.Zapytaj się w Gdyni ile chcą za Prinsa ale chyba napewno nie 6tys.Opinie od kolegów a także informacje na zlocie jakie uzyskałem jesli chodzi o gaz to naprawdę dobra rada zaiwestować raz i mieć później spokój.Dobrym fachowym zakładem jest także EGP z Warszawy znający się na rzeczy,oferują Prins lub JTG za 5300zł.Dwa lata gwarancji lub 100 000tys km mówi za siebie.Ja wstępnie rozmawiałem z nimi i zamierzam założyć JTG na ciekły gaz V generacji.Prins jest IV generacji to tak dla twojej wiadomości.

Pozdrazwiam
-----------Savi---------------
Lancia Kappa SW LE 2.0 20V VIS 155KM 97r + LPG Prins VSI

zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 20 maja 2006, 13:43

W Elpigazie chcieli 6 tys.

Awatar użytkownika
Savi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 185
Rejestracja: 07 gru 2005, 0:00
Imię: Sławek
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Gaz dla Lybry

Post autor: Savi » 20 maja 2006, 14:02

Jak dla mnie za drogo.Wolę pojechać do Warszawy i mieć pewność o profesjonalnym założeniu instalacji.Zero problemów i fachowa porada.Czas instalacji jedeń dzień.Rano jesteś a popołudniu jedziesz z powrotem.Jesli się zdecyduje to prawdopodobnie tam będe zakładać gaz.

www.egp.pl
-----------Savi---------------
Lancia Kappa SW LE 2.0 20V VIS 155KM 97r + LPG Prins VSI

zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 21 maja 2006, 14:05

Dla mnie też było za drogo... Zdecydowałem się na tego Matrixa, firma daje 2 lata gwarancji, auto mocy ma nie stracić, jako jedyni ( a do wielu dzwoniłem) chcieli przed podjęciem się zlecenia zmierzyć oporność wtryskiwaczy. Podobno w Lancii już to robili.
No cóż, opiszę jak było, w środę wstawiam auto.

zeppelin

Gaz dla Lybry

Post autor: zeppelin » 26 maja 2006, 13:55

No i mam instalację, reduktor Diego, listwa Valtec, na razie nie mam zastrzeżeń, auto chodzi normalnie, komputer nie protestuje. Coś konkretnego powiem, gdy przejeżdżę parę tysięcy km....
Aha, firma dała full zbiornik gazu, ale przy tej cenie instalacji to drobiazg...

Awatar użytkownika
Zbyszek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 76
Rejestracja: 10 lip 2005, 0:00
Lokalizacja: Tychy

Gaz dla Lybry

Post autor: Zbyszek » 29 lis 2006, 21:39

Witaj Zeppelin,
mozesz teraz podzielić się swoimi obserwacjami i doświadczeniami, szczególnie obecnie - po pierwszych porannych chłodach.
Mam taką samą wersję Lybry - SW z załozonym gazem sekwencyjnym. Gdy tylko pojawiły się pierwsze dni chłodne zacząłem mieć problemy z automatycznym przełaczeniem pracy z Gaz na Benzyna. Ustawione mam dwa warunki - temperatura cieczy / silnika 40 stopni + ok 2500 obr / min i .............gdy jestem na prostej, na biegu - bez problemów. Problem pojawia się, gdy do automatycznego przełaczenia dochodzi na skrzyżowaniu, rondzie, po chwilowym zatrzymaniu samochodu. Przełaczanie trwa baaaaaaaardzo długo - nie takie tradycyjne pyk i już, lecz się zbiera i ......potrafi zgasnąć silnik. Uważam ż to inny rodzaj pracy przy skrzyni automatycznej. Czy masz też takie przypadki. Myśle może o obniżeniu granicy obrotów do ok 1500. Bo myślałem że to może temperatura i kazałem podnieść z 30 st. na 40 st.
Moze mamy doradcę w zakresie pracy instalacji LPG z automatyczną skrzynią biegów
LYBRA SW 2,4jtd INTENSA
(już ex LYBRA SW 2,0 / 20V Bi-Power NAVI / Tiptronic
(ex DEDRA SW 1,6/16V Bi-Power 1998)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”