Strona 1 z 2

Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 30 kwie 2012, 13:09
autor: Adisz
Mam w aucie Kme Silver, który totalnie pada, maksymalne ciśnienie jakie daje to 0.87, więc czas na zmianę na nowy. Nie jestem przekonany czy kupić po prostu nowego Silvera czy zamienić na coś innego.

Takie rozważam:
-nowy silver ~220 zł
-Zeta S ~200 zł
-Scorpion ST ~240 zł
-Magic III ~220 zł
widziałem jeszcze Silver Turbo z nowym elektrozaworem za 360 zł - kwestia czy warto dopłacać..

Macie doświadczenia z tymi reduktorami?

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 30 kwie 2012, 15:08
autor: marceli
AC R01.Jedyny słuszny.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 30 kwie 2012, 15:15
autor: Adisz
a ten? GURTNER LUX czarny/GU2

praktycznie plug and play po silverze...

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 30 kwie 2012, 15:19
autor: marceli
Poczytaj na forach lpg co ludzie mają i co polecają monterzy(ale dobrzy, nie druciarze).
Ja Ci taki, sprawdzony poleciłem.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 30 kwie 2012, 23:10
autor: bassman
Popieram - ostatnio montowałem i się nim bawiłem - AC R-01 bardzo dobry i stały ciśnieniowo.

Pozdrawiam.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 01 maja 2012, 10:07
autor: topcio
Mi gazownik do ostatniej 2,4 założył Zeta S . Dawał radę w zupełności.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 maja 2012, 20:01
autor: Adisz
Stwierdziłem, że nie mam za dużo do stracenia i rozebrałem reduktor. W środku było trochę syfu, ale bez tragedii. Wszystko dokładnie przeczyściłem, wymyłem i skręciłem z powrotem. Ciśnienie po czyszczeniu i odpaleniu samochodu było dokładnie takie samo jak przed czyszczeniem. Zamieniłem przewód map sensora i ciśnienie z 0,7 wzrosło na 0,9...także jest to chyba kwestia pomiaru ciśnienia...

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 23 maja 2012, 2:13
autor: oswald
W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 23 cze 2012, 5:50
autor: david_b
Witam!
Ja mam scorpiona ST,przejechałem 92kkm i zdecydowałem się do niego zajrzeć,bo czasem "śmierdziało" gazem,falował na wolnych obrotach,spalanie wzrosło...
Też miałem dylemat,czy nie kupić nowego ST,ale zdecydowałem się na regenerację.
Wyszło OK,ale konsultowałem się z Damex'em kilka razy,gdyż było kilka wersji scorpiona ST...
Efekt- wahania ciśnienia do zaakceptowania 0,77-1,33(cut -off z 4,5 tys.obr)
Przy "normalnej" jeździe stabilny jak nowy-1.05 spada do 0,92,szybko się odbudowuje.
Warto wg.mnie się pobawić w regenerację,ale trzeba konsultować się z Damex'em w celu wyjaśnienia wszystkich niuansów.
Efekt mocno zadowalający.
P.S.
Kupiłem na forum LPG info scorpiona "do regeneracji" :D

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 01 sie 2012, 20:46
autor: thomas85pl
oswald pisze:W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.
King to jest marka firmy A.Max producentem jest A.E.B. - najlepszy producent elektroniki do LPG. Ja mam Kinga i nie mam problemów, sterownik sam się dostraja automatycznie a nie jak Stag, trzeba co jakiś czas regulować.

Co do reduktora - jest dużo wynalazków polskich do końca nie sprawdzonych. Proponuję OMVL Dream XXI High Power lub tańszy Zavoli Zeta S. Co do Gurtnerów - kiedyś były dobre, teraz dużo reklamacji, przepuszczają gaz i ciśnienia nie trzymają.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 01 sie 2012, 21:57
autor: regaciarz
OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełności ;) Raz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy :) OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 01 sie 2012, 23:43
autor: bassman
Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.

Pozdrawiam.

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 0:16
autor: topcio
Mam pytanie z innej beczki.

Uruchomiony silnik po postoju (od kilku minut do kilku godzin) dławi się i prycha. Po zakręceniu gazu i opróżnieniu przewodów problem znika. Jednym słowem gdzieś idzie gaz. Czy to jednoznacznie wina zaworu przy parowniku czy to również mogą być wtryski?

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 0:26
autor: FXX
bassman pisze:Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.

Pozdrawiam.
SWAP ;)

Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?

: 02 sie 2012, 4:26
autor: david_b
Witam!
Według mojego doświadczenia wtryski.Pomocne byłoby gdybyś opisał co masz pod maską(elektronika,reduktor wtryski).Może być też błąd montażowy,dlatego foto instalacji mile widziane...
pozdrawiam