Tak jak pisałem problemów może być wiele:
niska wydajność wtryskiwacza
uszkodzenie zaworu ciśnienia paliwa
zacinająca się pompa paliwa
zanieczyszczenia w filtrze paliwa
nieszczelność w układzie paliwowym
uszkodzony jeden z czujników związanych ze sterowaniem silnikiem
przepływomierz
EGR
elektryka i impulsy itp.
Sam montaż instalacji może mieć bardzo wiele do zrobienia z układem elektrycznym i sterowaniem pracą silnikaprzy instalacjach nowej generacji, które ingerują w oprogramowanie samochodu. Sygnał ze sterowników gazowych może mieć sprzężenie zwrotne z komputerem samochodu. Nie mówiąc o takich drobiazgach jak przepięcia i prądy powierzchniowe. Głupie poziomowanie wtryskiwaczy może pozbawić komputer samochodu możliwości przekazywania impulsów. Nie mówiąc o wpływie czujników instalacji gazowej na pracę komputera samochodu. Najlepiej jest całkowicie rozłączyć instalację gazową i wtedy dochodzić do usterek związanych z zasilaniem na Pb, a jeśli jest wszystko ok, podłączyć gaz i poszukać usterki. Aktualnie instalacje gazowe tak mocno zintegrowują się z elektryką samochodu , w tak różny sposób, że trzeba znać dokładnie schematy i połączenia oraz wpięcia i dopiero diagnozować.
Filterek jest zintegrowany, trzeba trochę cierpliwości, aby rozebrać nierozbieralną pompę, jak będę to robił ponownie to zapodam filmik. Miałem taki kłopot, ale mój mechanik się uporał, sam filterek jest z pompą w zbiorniku paliwa.
Ja się nie znam, ale tu masz rozpracowane czujniki i mechanizmy działania w przystępny sposób
http://www.bestiales.pl/porady/uklad_wtrysku