Kappa SW i Coupe - ucieczka prądu - (czy to zaraźliwe ??)
: 08 cze 2012, 16:25
Od pewnego czasu borykam się z "brakami" prądowymi po kilkudniowym postoju auta. Jeśli k-SW wytrzymuje 10-14 dni (alarm, podtrzymanie radia i centralny zamek) to Coupe wytrzymuje 2-3 dni.
Ładowanie w SW jest jak najbardziej OK (14,3 +,- 0,5 V), w coupe troszkę gorzej (14,2V bez obciążenia; 12,3V z obciążeniem na wolnych obrotach, słaby i stary akumulator), ale .... przy wyłączonym silniku, wyciągniętym kluczyku, zamkniętych drzwiach (CZ i alarm wyłączone), lampki zgaszone, radio odłączone":
- w coupe prąd ucieka ponad 2,5 A (dokładnie nie zmierzone)
- w SW ponad 1,5 A.
Przeczytałem oba te tematy, po niedzieli muszę się za to solidnie zabrać. Czy ktoś może mi podsunąć "manualne" pomysły gdzie szukać.
Ogólne zasady jak i co robić są mi znane, ale zawsze jest dobrze posłuchać kolegów - każdy pomysł jest dobry.
Ładowanie w SW jest jak najbardziej OK (14,3 +,- 0,5 V), w coupe troszkę gorzej (14,2V bez obciążenia; 12,3V z obciążeniem na wolnych obrotach, słaby i stary akumulator), ale .... przy wyłączonym silniku, wyciągniętym kluczyku, zamkniętych drzwiach (CZ i alarm wyłączone), lampki zgaszone, radio odłączone":
- w coupe prąd ucieka ponad 2,5 A (dokładnie nie zmierzone)
- w SW ponad 1,5 A.
Przeczytałem oba te tematy, po niedzieli muszę się za to solidnie zabrać. Czy ktoś może mi podsunąć "manualne" pomysły gdzie szukać.
Ogólne zasady jak i co robić są mi znane, ale zawsze jest dobrze posłuchać kolegów - każdy pomysł jest dobry.