Wszystko da się zrobić, pytanie czy efekt jaki uzyskasz względem poniesionych kosztów i czasu będzie dla Ciebie satysfakcjonujący.
Ja bym zaczął tak:
Jak wiesz są takie samochody jak Alfa Romeo 145/6 z silnikiem boxera 1,6 (wdzięczne autko z napędem na przód).
Są też takie samochody jak Alfa Romeo 33 1,7 16V Permament 4 (jeszcze bardziej wdzięczne autko z napędem na obie osie).
Z Alfy Romeo 145/6 wyjął sanki przednie, zawieszenie przednie i układ kierowniczy - pasuje plug&play do nadwozia Delty/Dedry, to ta sama płyta podłogowa.
Z Alfy Romeo 33 P4 wyjął silnik ze skrzynką biegów, wałem, tylnym mostem - skrzynka biegów i silnik mają takie same mocowania jak 1,6 z Alfy Romeo 145/6.
Jedynie co Ci zostanie do zrobienia to rzeźba z mocowaniem wału i tylnego mostu. Posiłkował bym się częściami z Dedry Integrale, są bardzo podobne, pasują do Delty (w Łodzi jeździ Delta II na spodzie Dedry z silnikiem 2,0 16V Turbo - zacnie to chodzi i dobrze wykańcza seryjne sprzęgła).
Następnym rozwiązaniem jest zastosowanie słynnego napędu Transaxle z Alfy Romeo (choćby 75) gdzie w krótkim przodzie zastosowano silnik, a skrzynkę biegów ze sprzęgłem upakowano w jednej obudowie z mostem i mechanizmem różnicowym, wszystko łączy wał obracający się z prędkością wału silnika - rzeźba totalna, ale byłby prawdziwy unikat i cudowne rozłożenie mas i środka ciężkości w aucie.
Albo po prostu zepsuj napęd integrale demontując półośki i co potrzeba dalej
Pozdrawiam.