iwancafe pisze:piterstilo pisze:iwancafe pisze:Witam chciałbym nabyć Deltę III 2.0 190 KM BiTurbo, ale mam pytanie co do opinii o tym silniku? czy jest awaryjny, jak bardzo? co najczęściej się psuje i jaką żywotność mają turbiny? z góry dziękuje za pomoc

Gwoli ścisłości : ten silnik to 1.9 MJET.
tak 2.0 mjet biturbo 190 km ? a coś kolega wie ?
Hmmm... chyba jednak nie 2,0 mjet, bo ten ma 165 koni, ale jak pisał piterstilo 1,9 mjet twin turbo.
Kto kupuje najmocniejsze jednostki napędowe w palecie, ten jest zwykle przygotowany na większy hałas (a nawet specjalnie za to płaci

), w każdym razie w moim osobistym odczuciu, hałas w tym aucie jest sporo mniejszy niż w punto HGT, a w Punto bywa nieznośny. Tu- nie.
Co do mocy - na bazie mojego krótkiego przejazdu stwierdzam podobnie jak przedpiszcy, że mimo drugiej turbiny auto powinno być traktowane raczej brutalnie (wysokie obroty), by wykrzesać z niego te 190 qni mocy. Dla mnie to zaleta (możliwość zarówno kozaczenia, jak i oszczędzania).
O awaryjności zbyt wiele na razie nie wiadomo, oczywiście turbina, a nawet dwie, szczególnie przy nieumiejętnym obchodzeniu się z nimi, są w aucie każdej marki elementem potencjalnie awaryjnym i drogim w naprawie.
Generalnie mi się jazda tym autem bardzo spodobała, a że to diesel, to jeszcze na trasie trochę $$$ oszczędzisz.
Ale 1,8 turbojet chyba jeszcze ciekawszy, tyle że kosztuje tyle, co dobra klasa D, albo Focus ST
