Strona 1 z 1
Lybra - piszczenie przy włączaniu kierunków
: 14 paź 2012, 21:04
autor: kamillss16
Problemu jak widzę nikt na forum jeszcze nie miał czy też może nie opisywał.
W mojej lybrze od jakiegoś czasu przy włączaniu kierunków słyszę pikanie, coś jak by w rytm przerywacza, ale nie zawsze. Czasem piszczy długo, czasem pika szybko, czasem wcale.
Czy ktoś z Was wie co może być przyczyną ? Staje się to uciążliwe i denerwujące:P
Re: Lybra - Piszczenie przy właczaniu kierunków
: 14 paź 2012, 21:23
autor: Lukasz_TG
Jakiś zimny lut w przerywaczu, pozostaje wymiana, lub przelutowanie obecnego.
pozdrawiam
Re: Lybra - Piszczenie przy właczaniu kierunków
: 14 paź 2012, 21:24
autor: kamillss16
A gdzie on się znajduje?
Re: Lybra - piszczenie przy włączaniu kierunków
: 15 paź 2012, 11:53
autor: gregi
Witam piszesz że czasami pika czasami nie pika ja miałem podobnie a winę ponosiła kostka świateł tylnych,dobierałem się do żarówki światła pozycyjnego rozpiąłem kostkę i wymieniłem żarówkę .Od tego momentu zaczęły się dziać dziwne rzeczy raz kierunek był raz nie było ale tylko lewy bo tę lampę ruszałem po wielokrotnych próbach położenia i spięcia kostki znalazłem pozycję ,w której kierunek działa prawidłowo od kwietnia do dziś spokój .Może u ciebie też coś robiłeś i teraz takie problemy masz.Ale żeby było śmieszniej to na rozwiązanie problemu wpadł mój syn[14 lat],zwrócił uwagę że przy skręcie w lewo wyrzucony kierunek działa prawidłowo ale gdy naciskam pedał hamulca to przestaje działać .To naprowadziło mnie na lampę tylną i na kostkę,bo gdy naciskam pedał stop to zapała się światło z tyłu.
Re: Lybra - piszczenie przy włączaniu kierunków
: 15 paź 2012, 23:20
autor: kamillss16
U mnie chodzi o to ze te kierunki wyadaja jakiś piszczący dźwięk one dosłownie piszczę :Phehe
Re: Lybra - piszczenie przy włączaniu kierunków
: 25 sty 2013, 8:31
autor: Krzysiek82
Musisz zdjąć plastykową osłonę kolumny kierowniczej. Robota prz...

O ile schodzi jako tako, to założenie tego jakoś dziwnie sprawa 10 razy więcej problemów. Jak stacyjka wchodzi w otwór osłony, to nie chce wejść dźwignia regulacji kierownicy, jak wchodzi dźwignia, to stacyjka nie chce wejść... Generalnie przerywacz jest szarą kostką w module przełączników kierownicy - czyli tam, gdzie są dźwigienki od kierunkowskazów, wycieraczki, itp. Jak zdejmiesz osłonę to po dźwięku pisku znajdziesz. Też to przerabiałem.