Strona 1 z 2
Delta III - kierownica
: 24 lis 2012, 10:45
autor: słoma
Wytarła mi się z lewej strony ta "srebrna nakladka plastikowa " na kole kierownicy, poprostu prawie cały czas trzymam kierownice lewa ręka .
Wytarła się i szlag mnie trafia z tego powodu , nie wiem czy komuś to sie trafiło? Nigdzie nie mogę znaleŹć zamiennej częsci, a nie chce calej kierownicy kupowac z tego tytułu , chociaż na allegro 150 - 200 zl
Re: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 8:31
autor: thermano
A nie rozważałeś pomalowania lub oklejenia czymś estetyczniejszym niż ten pseudo - aluminiowy kolor ?
Za mną chodzi zmiana tego koloru od dawna . Nie mam tylko pomysłu czy zrobić to na czarno ( fortepian ) czy na kolor nadwozia ? I technologia - lakiernik ( mam obawy ) czy oklejenie ( też mam obawy ) Koleżanka robiła mi wizualizację ale nie przemawia do mnie za bardzo ... ( nie potrzebnie walnęła ramki nawiewów chromowane czy klamkę no i kolor jest za jasny na wizualizacji ) Co sądzisz o takich pomysłach ?
Re: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 8:56
autor: miwis
Przy 190 KM i 400 Nm twojego TwinTurbo można pomyśleć o okleinie w kolorze korbonu.
Odp: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 9:03
autor: dawidson
miwis pisze:Przy 190 KM i 400 Nm twojego TwinTurbo można pomyśleć o okleinie w kolorze korbonu.
Odradzam. Z bliska widać, że to folia. W dodatku do rodzinnego auta, nastawionego na komfort jazdy, a nie osiągi carbon pasuje jak pięść do oka.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 10:28
autor: vanisch
A nie lepiej wszystkie te plastiki wykonać hydrografiką?
Re: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 16:12
autor: słoma
muszę poczytać o "hydrografice" folia odpada nakleiłem na obydwu stronach paski foli "srebrny karbon " wyglada żle , nieestetycznie , nakleiłem na próbe , myśle ze czymś konkretniejszym , np zdjecie kierownicy i pomalowanie jakims lakirem ciemniejszym niz srebro ?
Re: Delta III - kierownica
: 27 lis 2012, 16:16
autor: NIKI
Folia 3M załatwi sprawę.....
I Gwarantuje ci że jak dobrze obkleisz to nie ma mowy żeby to było widać że to folia....
I jeszcze jedno folia ,foli nie równa. Tylko produkt 3M ...

Re: Delta III - kierownica
: 29 lis 2012, 9:26
autor: thermano
wygląda to naprawdę dobrze
Re: Delta III - kierownica
: 11 gru 2012, 17:14
autor: G360
Karbon do charakteru delty nijak mi się nie widzi. Sorry Panowie, ale nawet najlepsza carbonowa folia będzie w tym aucie wyglądała jak z rasowej calibry. Nie niszćcie delt

, niech chociaz ten model oprze się domorosłemu agrotjuningowi.
Malowanie pod koloro nadwozia też chyba nie będzie dobrym wyjściem. Jedynie zastanawia mnie piano czarny, ale nie wiem czy nie zaciemniłby wnętrza.
Re: Delta III - kierownica
: 12 gru 2012, 15:14
autor: thermano
Zgoda - karbon na zdjęciach jest ok ale do Delty nie pasuje . Czarne piano tak , ew. w moim kolor nadwozia na wysoki połysk , ale kto to dobrze zrobi ?
Re: Delta III - kierownica
: 31 sty 2013, 20:51
autor: omulec
Wszystkie te "srebrne" wykończenia są malowane i wszystkie się wycierają. Wydaje mi się, że wszystkie poza przyciskiem ręcznego i gałą biegów są bazowo z czarnego tworzywa. Ja mam w planie wiosenną porą zdjąć lakier i wypolerować samo czarne tworzywo - kierownica się na tyle wytarła że widzę że połysk samego tworzywa jest możliwy ;P
Re: Delta III - kierownica
: 05 lut 2013, 22:54
autor: słoma
napisz , jak to będziesz czyścił , czym ? i jaki jest efekt

Re: Delta III - kierownica
: 26 lut 2013, 10:46
autor: thermano
czekamy na wieści i zdjęcia
Re: Delta III - kierownica
: 14 lip 2013, 22:18
autor: omulec
Dziś wreszcie po zimie przetrenowałem srebrne wykończenie popielniczki, której żona używa jako schowka na monety. Trochę to zajęło, ale jakoś nie było zupełnie czasu - tworzywo dość twarde, chociaż sam srebrny lakier schodzi łatwo. Gorzej, że po wtryskarce tworzywo ma trochę krawędzi i trzeba się najpierw napracować papierem, żeby wyjąć lakier z wszystkich zagłębień - na innych elementach nie powinno być tak trudno. Szlifowanie na mokro najzwyklejszym papierem 2000 (jak zostaje w jakimś zagłębieniu lakier schodziłem do 600), polerowanie zwykłą pastą do lakieru (superfine, żeby nie zostały rysy) załatwi sprawę. Dziś był tylko test, może w ciągu tygodnia szarpnę się na resztę, jak przekonam żonę że srebrny lakier jest bardziej tandetny od polerowanej czerni plastiku

Re: Delta III - kierownica
: 30 lip 2013, 20:40
autor: omulec
Polerowanie plastików nie zdaje egzaminu - pod lakierem jest bezbarwny podkład, trudno ścieralny. Ale tam gdzie się przetrze jest ciemniejsza plama. Szlifowanie wszystkich sreberek bez zegarów do plastiku - 8h. Polerowanie to pestka, ale plastik jest miękki - paznokciem można zarysować. Dodatkowo ramka lewarka biegów jest z jaśniejszego czarnego.
Finalnie poszła folia 3M di-noc, szczotkowane aluminium 907 -kolor identyczny z oryginalnym sreberkiem. Nie pokaże bo muszę poprawić, trochę ciężko się wykłada, szczególnie na dolnym ramieniu kierownicy i w głębokich narożnikach koło zapalniczki/usb. Koniecznie weźcie podkład 3M, lepiej łapie. Trochę pracy jest ale efekt bajkowy.
P.s. Ten polerowany plastik nie powala na kolana tak czy siak.