Dzisiaj wreszcie zamknąłem sprawę

Żeby dostać się do stopu, trzeba zdemontować po kolei:
1. tylne siedzisko,
2. oparcie,
3. lewą (lub prawą, mi było wygodnie obie) osłonkę słupka nad tylną półką,
4. górne poszycie wnętrza bagażnika,
5. tylną półkę.
Półka ma przymocowaną roletę przeciwsłoneczną i trzecie światło stopu. Po odkręceniu rolety można już odkręcić światło. Tak jak @rain pisał, jest to jednorazowa część, w związku z tym płytka drukowana z diodami znajduje się w dokładnie zamkniętym supermocnym klejem przezroczystym pudełku. Udało mi się bez większych strat przepiłować łączenia, ale nie było łatwo.
Problem był ze ścieżkami i diodą prostowniczą. Wg kolegi ogarniętego w elektronice bardziej niż ja, płytka jest dwuwarstwowa i nie ma szansy na dostanie się do drugiej warstwy, gdzie coś nie grało ze ścieżką od minusa. Problem rozwiązaliśmy przez przecięcie ścieżek do każdej z 4 sekcji LEDów, dolutowanie rezystorów przed pierwszą i trzecią i doprowadzenie zasilania.
Podsumowując - wreszcie mam trzy "stopy". W sumie wyszły mi trzy godziny pracy na demontaż i montaż tych części (nie licząc naprawy elektroniki).
PS. Podziękowania dla (kolejność alfabetyczna): @Argenty, który wymontował stopa przy okazji naprawy wiązki, dzięki czemu nie musiałem robić tego dwa razy oraz dla @LUKI82 za eLearna, w którym cała procedura jednak się odnalazła i była bardzo pomocna.