Y10 - problem z prądem do p. paliwa
: 31 sty 2013, 23:02
Otóż mój Y10 ma problem - nie działa na benzynie.
Przekręcam zapłon i pompa nie pracuje.
- Sprawdziłem pompę paliwa "na krótko" - działa bez zarzutu.
- Masę od pompy przeczyściłem, zrobiłem test i działa.
Z racji tego że jedyne dane techniczne jakimi mogę się posiłkować to książki do Cinquecento i Uno to mam kilka pytań:
- czy to autko Y10, 1992 r., II generacja posiada odcięcie paliwa w razie wypadku i jeśli tak to gdzie może być ten guzik/przełącznik ukryty
- czy (pytanie do praktyków) dwa przekaźniki + dwa bezpieczniki przymocowane do kielicha amortyzatora pod maską (stojąc przed autem to te po lewej stronie) na blaszce to przekaźniki i bezpieczniki od pompy paliwa? podmieniłem obydwa i nic, jakie wartości powinny mieć bezpieczniki? 5 i 20 A
- problem w stacyjce?
Może ktoś z użytkowników Y10 byłby tak miły i sypnął zdjęciami tych przekaźników pod maską i garścią informacji:)
Przekręcam zapłon i pompa nie pracuje.
- Sprawdziłem pompę paliwa "na krótko" - działa bez zarzutu.
- Masę od pompy przeczyściłem, zrobiłem test i działa.
Z racji tego że jedyne dane techniczne jakimi mogę się posiłkować to książki do Cinquecento i Uno to mam kilka pytań:
- czy to autko Y10, 1992 r., II generacja posiada odcięcie paliwa w razie wypadku i jeśli tak to gdzie może być ten guzik/przełącznik ukryty
- czy (pytanie do praktyków) dwa przekaźniki + dwa bezpieczniki przymocowane do kielicha amortyzatora pod maską (stojąc przed autem to te po lewej stronie) na blaszce to przekaźniki i bezpieczniki od pompy paliwa? podmieniłem obydwa i nic, jakie wartości powinny mieć bezpieczniki? 5 i 20 A
- problem w stacyjce?
Może ktoś z użytkowników Y10 byłby tak miły i sypnął zdjęciami tych przekaźników pod maską i garścią informacji:)