Strona 1 z 1

Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

: 17 lut 2013, 18:06
autor: Krzys
Witam
Potrzebuję pomocy przy interpretacji danych. Kappie brakuje dynamiki, spalanie na normalnym poziomie.
Praca na wolnych obrotach:
READ PARAMETERS:
Obroty silnika: 660 obr/min
Temperatura wody: 67 °C
Temperatura powietrza: 2 °C
Przepływ powietrza: 13,5 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 13,2 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,82 V
Wyprzedzenie zapłonu: 2,25 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 8,3 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,40 ms
Napięcie akumulatora: 13,89 V
Predkość pojazdu: 0 km/h
Napięcie sondy lambda: 88,2 mV
Integrator sondy lambda: -12,8
Samoadaptywny parametr FRA: 8,0
Parametr autoadaptacyjny TRA: 16
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 700 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 700 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony

Re: Kappa 2.0 - intrpretacja wskazań ECUSCAN

: 17 lut 2013, 18:39
autor: regaciarz
brakuje dynamiki tylko na gazie czy też na benzynie?

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

: 17 lut 2013, 21:02
autor: Krzys
Na obu paliwach. Wygląda jakby były rozjechane mapy benzyny i gazu. Co dziwnego mapa benzyny i LPG pokrywa się.

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

: 17 lut 2013, 21:36
autor: regaciarz
najprościej odłączyć akumulator na dłuższą chwilę aby komp benzynowy skasował adaptacje( u mnie po skasowaniu gasł na wolnych, ale po dłuższej chwili się uspokoił) i wtedy będzie widać czy to wina mapy czy trzeba szukać usterki.

Re: Kappa 2.0 - interpretacja wskazań ECUSCAN

: 17 lut 2013, 22:14
autor: marceli
Mapy benzyny i gazu są miarodajne tylko podczas regulacji.Po iluś km nie stanowią odzwierciedlenia pracy lpg.
Wg tego co podales z ecuscana do sprawdzenia sonda lambda.
Wartości napięcia do sprawdzenia czy faluje i jak,a i integrator dość wysoki.