Po pierwsze jeśli chcesz coś napisać miej rozeznanie w temacie.
Nawet jakbym wystrugał śruby z odpowiedniego materiału w odpowiedniej klasie to to jest to samo co sprzedaje ASO.
Poczytaj o produkcji śrub kiedy i jak się je utwardza ( i czy w ogóle - tak na marginesie) a potem rób burdel w temacie.
Jedynie Code pisze z głową
Po prostu jak nie wiesz do chole,,ry nie pisz, ludzie dziś jacyś dziwni są, nie wiem nie odzywam się i dokształcam się - TAK ?.
Wiedza od Wujka google nie zawsze jest wystarczająca, rusz czasami łepetyną!.
A pisałem o dorabianiu skoro obok mnie produkuje się śruby które pewnie niejeden z Was ma to co za problem aby po znajomości zrobili mi to co chciałem, a pomysł wziął się stąd że podobno miał tam być nietypowy gwint.
A skoro jest 1.25 klasa x.x idę do sklepu i kupuję za 2 za nie 70.
Acha od focusa pasuje śruba do sworznia wahacza, to też jej nie dam bo nie ma znaczka fiat/lancia ... na miłość boską ...
A dowale coś jeszcze, czy może być gwint dla śruby M10, 1.5 i dlaczego raz jest 1.25 a raz 1.5.
A tu przykład :
FE24391
Części mocujące wahacza, przód
Producent:
FEBI
Opis:
Śruba mocowania sworznia Ford Escort,Escort 4X4,Escort 4X4 RS 2000,Escort Cabrio,Escort Cabrio 4X4 RS 2000,Escort Cabrio XR3I,Escort Kasten,Escort RS 2000,Escort
Nazwa:
Części mocujące wahacza, przód FEBI 24391
W magazynie:
>9 szt.
Cena detaliczna (z VAT):
8.68 PLN
Kup za:
7.81 PLN
Zamienniki
Informacje producenta - FEBI BILSTEIN:
24391
Śruba
Dodatkowe informacje katalogowe:
Gwint zewnętrzny [mm]:
M 10 x 1,5
Kształt łba śruby / nakrętki:
wewnętrzny Torx
Długość [mm]:
50
Ciężar [kg]:
0,05
Zastosowanie:
Śruba mocowania sworznia Ford Escort,Escort 4X4,Escort 4X4 RS 2000,Escort Cabrio,Escort Cabrio 4X4 RS 2000,Escort Cabrio XR3I,Escort Kasten,Escort RS 2000,Escort
A teraz szkoda pogody na odpisywanie na pierdoły. Też polecam się przewietrzyć i dotlenić nie tylko płuca
