Delta III 1.9 TwinTurbo - czujnik temperatury osadnika B14
: 12 sie 2013, 13:40
Witam
Po przejechani prawie 600 km nagle zapaliła się kontrolka silnika na trasie, ale negatywnych objawów żadnych. Przejechałem kolejne kilkanaście kilometrów dopóki nie stanąłem na światłach w najbliższej miejscowości. Wtedy 0 mocy i 190 KM samochodzik ledwo rozpędzał się do 50 km/h z przyspieszeniem pieszego. Przejechałem tak ze 400 m zaparkowałem zgasiłem silnik poczekałem chwilę i zapaliłem ponownie wszystko wróciło do normy oprócz kontrolki silnika która paliła się dalej. Komputer pokładowy wyświetlał napis skontroluj silnik. W podrzędnym warsztacie wykasowali mi błąd PO84 - Czujnik temperatury osadnika B14 ? nieciągły. Samochód jeździ dalej bez zastrzeżeń ale frapuje mnie co to takiego ten czujnik i za co odpowiada? Czy ktoś spotkał się z czymś takim bo warsztat jedynie wykasować błędy potrafił?
Po przejechani prawie 600 km nagle zapaliła się kontrolka silnika na trasie, ale negatywnych objawów żadnych. Przejechałem kolejne kilkanaście kilometrów dopóki nie stanąłem na światłach w najbliższej miejscowości. Wtedy 0 mocy i 190 KM samochodzik ledwo rozpędzał się do 50 km/h z przyspieszeniem pieszego. Przejechałem tak ze 400 m zaparkowałem zgasiłem silnik poczekałem chwilę i zapaliłem ponownie wszystko wróciło do normy oprócz kontrolki silnika która paliła się dalej. Komputer pokładowy wyświetlał napis skontroluj silnik. W podrzędnym warsztacie wykasowali mi błąd PO84 - Czujnik temperatury osadnika B14 ? nieciągły. Samochód jeździ dalej bez zastrzeżeń ale frapuje mnie co to takiego ten czujnik i za co odpowiada? Czy ktoś spotkał się z czymś takim bo warsztat jedynie wykasować błędy potrafił?