
Potrzebne narzędzia:
- śrubokręt krzyżakowy
- klucz nasadowy 10
- mały imbus
1) Odkręcamy opaskę zaciskową węża z chłodnicy i podkładamy pod autko wiaderko na stary płyn
2) Odkręcamy gril zderzaka - 4 śruby kluczem 10 oraz 2 śruby imbusem które zlokalizujemy między żeberkami grila (przy okazji myjemy gril by ładnie się prezentował)
3) Gdy zdejmiemy gril mamy dostęp do śrub mocujących lampę przednią (od strony pasażera), odkręcamy 2 śruby , wyciągamy kierunkowskaz i wykręcamy trzecią śrubę mocującą lampę skrytą pod kierynkowskazem
4) Wyciągamy delikatnie lampę - pod nią zlokalizowany jest odpowietrznik chłodnicy i odkręcamy odpowietrznik
5) Gdy całość płynu nam opuściła obieg zakładamy wąż na chłodnicę i zalewamy nowy płyn
6) Gdy płyn zacznie nam wypływać z odpowietrznika chłodnicy zakręcamy odpowietrznik i dolewamy płynu do poziomu 3/4 max zbiorniczka wyrównawczego
7) Zakręcamy zbiorniczek wyrównawczy i odpalamy silnik.

9) Gasimy silnik i czekamy aż ostygnie
10) Zakręcamy lampe oraz gril
11) Gdy silnik ostygnie sprawdzamy stan płynu chłodniczego i ewentualnie dolewamy
Jest jeszcze jeden odpowietrznik zlokalizowany na wężu do nagrzewnicy ale ja go nie odkręcałem ponieważ jest zlokalizowany wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy. Jak ktoś ma kanał to podejrzewam że nie trzeba będzie odkręcać lampy - mnie było tak wygodniej.
Przepraszam za brak zdjęć , ale obiecuje że niebawem wrzucę

Czas pracy w moim przypadku około godziny
Powodzenia
