Strona 1 z 1

Lybra 1.8 16v - cewka zapłonowa/ubytek płynu chłodzącego

: 10 lis 2013, 12:47
autor: Marcin_84
Witam wszystkich , pilnie poszukuje cewki zapłonowej na wczoraj :) Pytam tutaj na forum może ktoś ma i jest na tyle uprzejmy ,że mogę podjechać i kupić jeszcze dziś ( oczywiście do osób mieszkających w regionie śląskim)dalej nie dojadę. 519 618 575

A jeśli chodzi o samochód nie wiedziałem ,że akurat mam do wymiany cewkę ,co ciekawe okazało się dopiero po podłączeniu komputera. Silnikiem trzęsie na wolnych obrotach wskazówka obr.skacze minimalnie oraz na niskich obrotach silnika przy ruszaniu 2 ,3 bieg auto nie ma mocy i delikatnie poszarpuje.Na wyższych obr. wydawało się ,że ma swoją moc.Dopiero przy wizycie mechanika ,który stwierdził ,że to auto przy wypadaniu zapłonu w ogóle nie ma mocy co mi to udowodnił szukam cewki.. i tak mam wyciek płynu chłodzącego..i boje się najgorszego..termostat oring wymieniony uszczelka przy silniku już nie pamietam jaka tez wymieniona rozrząd zrobiony kpl. z paskami mimo tego nie podoba mi się układ chłodzenia słaby obieg jest.Jade w poniedziałek aby mi mechanik sprawdził obieg wody,z tego co mówił układ jest odpowietrzony ,ale cóż jak płyn ucieka w przeciągu 2 -3 dni..z max do min...

Re: Lybra 1.8 16v - cewka zapłonowa płyn chłodzący ubytek

: 12 lis 2013, 22:26
autor: Marcin_84
Witam dostałem dwie cewki zapłonowe używki zostały wymienione , komputer już nie pokazuje błędów ( wypadanie zapłonu ) silnik prawdopodobnie lepiej pracuje , lecz to nie jest to według tego co mówił fachowiec.Silnik nadal nie równo pracuje a mechanik walczy z problemem.Jeśli chodzi o wyciek płynu sączy się woda z obudowy termostatu ( koło filtra oleju przy prawym kole pasażera).. Z tego co wiem termostat jest u góry osobiście go kupowałem nowy być może ta część gdzie jest wyciek ma inną nazwę.Może miał ktoś podobny problem ?

Re: Lybra 1.8 16v - cewka zapłonowa/ubytek płynu chłodzącego

: 13 lis 2013, 15:32
autor: Marcin_84
Witam ponownie za pierwszym razem zmierzono ciśnienie w cylindrach wynik nieźle , dzisiaj dowiedziałem się ,że zmierzono je ponownie i jest do bani.Prawdopodobnie winą nierównych obr. silnika jest zbyt niskie ciśnienie na 100 % uszczelka i silnik do remontu powiedział fachowiec. .. no i myśle co tu robić...