Strona 1 z 1

Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

: 16 lut 2014, 20:49
autor: grodek
Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?

Re: Cieknący przewód paliwowy , Delta 2.0 16V

: 16 lut 2014, 21:15
autor: Alan
Takie rzeczy się robi,opaski mogą nie utrzymać ciśnienia paliwa.

Zerknij :link:

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

: 16 lut 2014, 21:49
autor: GrimlocK
grodek pisze:Od jakiegoś czasu mam problem z cieknącym przewodem paliwowym. Próbowałem usunąć usterkę opaskami zaciskowymi , jednak nic z tego. Moje pytanie , czy można dokupić oryginalny przewód do tego modelu? Ewentualnie zamienniki? Słyszałem też że taki przewód można zakuć , o co chodzi i czy jest to opłacalne?
To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem? Elastyczne bez problemu można dorobić/kupić w sklepie zajmującym się np. sprzedażą różnych rzeczy do pneumatyki, hydrauliki itd. Ważne, aby były odporne na cisnienie ok 6barów i benzynę.

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

: 17 lut 2014, 20:32
autor: grodek
GrimlocK pisze:To przewód elastyczny pod maską czy stalowy pod samochodem?
Okolice baku. Nie wiem jak dokładnie on wygląda ale wali benzyną przy wlewie paliwa.

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

: 22 lut 2014, 20:58
autor: Renegat...
Ostatnio wymieniałem u siebie pompę paliwa,po odkręceniu tej blaszki co przykrywa wszystko w bagażniku masz dostęp do wszystkiego,cisnienie w 16V powinno być 3 bar jakbyś miał poważny wyciek momentalnie by ubywało paliwa z baku.Co może być:
-z kosza pompy są dwa plastikowe króćce (wyjście i powrót)z gumowymi uszczelkami mogły te uszczelki sparcieć
-te króćce są trzymane za pomocą blaszki i sruba od te blaszki lubi się z plastiku wyłamać (jest osadzona w koszu pompy oblana plastikiem)
-ewentualnie coś z systemem par paliwa może jakiś wąż pękł i smierdzi paliwkiem

Tu masz linka: http://www.lanciahf.eu po lewej stronie na pasku jest odnosnik POMPE WALBRO 255 i tak facecik zrobił bardzo ładne zdjęcia jak to tam wszystko wygląda. (tak podaje bo na tej stronie w obojetnie co się wejdzie jest link ten sam)

Re: Delta II 2.0 16v - cieknący przewód paliwowy

: 22 lut 2014, 22:48
autor: grodek
Dzięki wszystkim za porade, źle szukałem przyczyny. Awaria prosta lecz mało widoczna ;)

Obrazek