Lybra 2.4 JTD - koło dwumasowe - różnice między producentami
: 26 lut 2014, 9:22
Witam forumowiczy
Pozwalam sobie założyć nowy temat, gdyż szukajka nie potrafiła znaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Mam Lybrę po chipie, przy okazji wymiany sprzęgła na wzmocnione podjąłem decyzję o wymianie dwumasy. Chciałem dołożyć trochę więcej niż kosztuje Valeo i założyć koło Sachsa, ale w autosklepie24 gdzie zwykle kupuję powiedzieli mi, że to jest to samo, tylko logo na pudełku się różni, a różnica w cenie znaczna.
Tak więc mam pytanie: macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o różnice w dwumasach Valeo vs. Sachs vs. LuK? Warto dołożyć do czegoś innego niż Valeo? Poradźcie, co wybrać, przypominam, moje auto jest wzmocnione do 387 Nm. Nowe sprzęgło Valeo nie dawało rady, dlatego podejrzliwie patrzę na inne produkty tej firmy... Jeśli niesłusznie, proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Aha, zdaję sobie oczywiście sprawę, że podniesiona moc=mniejsza trwałość, ale jednak chciałbym móc zrobić po wymianie więcej niż 25k km...
Pozwalam sobie założyć nowy temat, gdyż szukajka nie potrafiła znaleźć satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.
Mam Lybrę po chipie, przy okazji wymiany sprzęgła na wzmocnione podjąłem decyzję o wymianie dwumasy. Chciałem dołożyć trochę więcej niż kosztuje Valeo i założyć koło Sachsa, ale w autosklepie24 gdzie zwykle kupuję powiedzieli mi, że to jest to samo, tylko logo na pudełku się różni, a różnica w cenie znaczna.
Tak więc mam pytanie: macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o różnice w dwumasach Valeo vs. Sachs vs. LuK? Warto dołożyć do czegoś innego niż Valeo? Poradźcie, co wybrać, przypominam, moje auto jest wzmocnione do 387 Nm. Nowe sprzęgło Valeo nie dawało rady, dlatego podejrzliwie patrzę na inne produkty tej firmy... Jeśli niesłusznie, proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Aha, zdaję sobie oczywiście sprawę, że podniesiona moc=mniejsza trwałość, ale jednak chciałbym móc zrobić po wymianie więcej niż 25k km...