Strona 1 z 5
Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 14:57
autor: Flyman
Jestem w trasie, strasznie drży poprzecznie i dudni tylko podczas przyspieszania. Nie dotykam gazu, wszystko jest w normie. Czy już powinienem zacząć bać?
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 15:12
autor: rain
Krzyżaczek półosi chyba się w kielichu obija

: 03 paź 2014, 15:17
autor: Flyman
Da radę z tym 800 km przejechać?
Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 15:28
autor: rain
Jeśli to przegub wewnętrzny to ja swoją alfą 2.4 m-jet 175KM (ten sam co w thesis silnik) zrobiłem coś koło tego zanim wymieniłem. Przy czym u mnie stukanie z czasem narastało i nie pojawiło się nagle.
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 15:59
autor: AUFER
W której stronie PL jesteś?
Ale jak 800km to nie Polska....
Może kurde zalicz jakiś kanał i zerknij jak ogólnie wygląda...
: 03 paź 2014, 16:43
autor: jjash
Przejechac przejedziesz. Nie przyspieszaj ino gwaltownie. Najprawdopodobniej krzyzak z kielichem. Przy takich objawach i trasie do pokonania zapewne oba beda do wymiany. Krzyzak na 100% a czy kielich to juz musisz sam ocenic. No, kielich z poloska oczywiscie.
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 20:12
autor: volf
Swoją drogą to te przeguby trójramienne są jakieś lipne.
Zastanawiam się czemu zrezygnowano z klasycznych przegubów kulowych Birfielda z kompensacją wzdłużną na rzecz tych trójramiennych, czyżby chodziło o koszty?
Dla przykładu w kappie TDS są Birfieldy a w jtd już trójramienne...
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 20:18
autor: belial666
Flyman pisze:Jestem w trasie, strasznie drży poprzecznie i dudni tylko podczas przyspieszania. Nie dotykam gazu, wszystko jest w normie. Czy już powinienem zacząć bać?
Mam nadzieję że dojechałeś.....
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 21:37
autor: LUKIThesis
A może poducha siadła ? Mogła paść ta nad skrzynią biegów lub dolna tyna po przeciwnej stronie. Jak któraś siedzi to i półoś dostaje baty.
Tą nad skrzynią można łatwo sprawdzić, od spodu poduchy musi być wyczuwalny jakby balonik. Jak mamy flak to i zapewne mokre w oleju, oznacza pęknięcie membrany/balonika. Tylna dolna musi metalową podkładką/talerzem dolegać do gumowej części.
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 21:51
autor: belial666
LUKIThesis pisze:A może poducha siadła ? Mogła paść ta nad skrzynią biegów lub dolna tyna po przeciwnej stronie. Jak któraś siedzi to i półoś dostaje baty.
Musiała by mocno paść co poczułby już dawno i usunął usterkę
Wibracje na jałowym,walenie podczas gaszenia auta itd..
Półoś pada najczęściej z nieprawidłowej eksploatacji auta lub zmęczenia materiału
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 21:53
autor: LUKIThesis
Jak strzeliła podczas jazdy to wyczuł to w momencie kiedy na auto przeniosły się drgania.
Sorry ale tak gdybam, nie mam manuala, a jak pada lub padnie dwumas to jakie są objawy poza utrudnieniami w zmianach biegów lub ich brakiem ?
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 21:59
autor: belial666
Nic nie walnęło,rozmawiałem z nim w południe jak był na trasie
Ps:Poducha nie strzela w trasie....
Re: Thesis - drży i dudni
: 03 paź 2014, 22:04
autor: LUKIThesis
A kiedy ? Na postoju gdy auto zgaszone, a właściciel w domu ?
Pominę fakt że najczęściej przy nieumiejętnym demontażu czy montażu.
Tak samo - starzenie materiału.
Re: Thesis - drży i dudni
: 04 paź 2014, 15:58
autor: Flyman
Jestem w Kątach Rybackich, objawy są najsilniejsze przy prędkości 80 km/h. Mam nadzieję, że uda się wrócić na własnych kołach.
: 04 paź 2014, 17:37
autor: jjash
Spox. Dasz rade. Krzyzak pikus. Gorzej z kielichem. Raczej na 100% beda wyzlobienia wewnatrz i trzeba bedzie zapodac nowy. Jak juz dojedziesz, daj znac co to bylo. Bo wiesz, my tu z fusow a to moze byc jeszcze co innego. Choc nie wiem zbytnio co.