Niedawno miałem dokładnie tak samo w moim Kappiszonie. I też myślałem, że sprawa beznadziejna... Nie było tak źle...

Blacha mocowania została wyspawana przez blacharza MIG-omatem. Dodatkowo zostały wspawane wzmocnienia z pręta (dookoła). Do operacji drzwi zostały zdjęte i położone. Oczywiście do spawania należy zabezpieczyć odpowiednio wnętrze drzwi oraz rant zewnętrzny. Niestety nie mam zdjęć - łatanie było "na szybko".... Jak dotąd działa...
Myślę, że w miarę kumaty blacharz za parę złotych sprawę ogarnie bez problemu...
Nota bene - chwilę jeździłem ze zdjętym ogranicznikiem... Muszę powiedzieć, że drzwi w Kappie zamykają się nie gorzej (a chyba nawet lepiej

) niż w najlepszych francuskich konstrukcjach
Jedynie pancerny w swej konstrukcji ogranicznik (z wyłączeniem tej nieszczęsnej blachy w drzwiach

) tłumi normalnie ten efekt...
W każdym razie przychylam się do stwierdzenia, że "k" to chyba najlepsza konstrukcja Lancii za kadencji FIAT-a...
Pozdrawiam i powodzenia
R.