Strona 1 z 1
Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 11 lut 2015, 14:38
autor: crazz
Cześć,
czy ktoś z was przechodził już wymianę koło dwumasowego w swojej Lancii? Ciekaw jestem, jak bardzo jest trwałe w wersji 2.0

przy jakim przebiegu wymienialiście i w jakim koszcie się zamknęliście? Ja póki co mam niecałe 150k na liczniku i dwumas na razie milczy. Ciekawe na jak długo...
Podobno silniki 2.0 są trwałe. No ale właśnie - podobno
Pozdrawiam,
Michał
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 11 lut 2015, 20:50
autor: OKOwiec
Hej !
w moim 2.0 jtd dolatuje właśnie do 185 Kkm i dkz działa perfekcyjnie bez najmniejszych objawów zużycia.
Wiem tylko że moje auto było wcześniej użytkowane sporo w "trybie autostradowym" a w takich warunkach dwumas ma sporo lżej...
Pozdrawiam !
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 11 lut 2015, 21:39
autor: beciksz
Witam!
Moja Delcia ma ok.130k i mam wrażenie,że sprzęgło jak by nowe było,ale przebieg też głównie autostradowy.
Pocieszające,że z tym na razie nie ma kłopotów w naszych autkach.
Pozdrawiam!
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 02 mar 2015, 12:47
autor: spoker
ja dochodzę do 190tyś i wszystko w porządku ale też wiem że autko do 160tyś jeździło tylko po autostradach.
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 02 mar 2015, 14:06
autor: słoma
hehehe, wszystkie po autostradach tylko niebywałe:)
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 02 mar 2015, 14:08
autor: Frogger
fiatowskie silniki są bardzo wytrzymałe, ale obawy mam co do skrzyni biegów (manual) pochodzącej od Opla podobno to słynny model M32, z tego co poczytałem to lipa strzaszna
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 26 mar 2015, 10:53
autor: badger
Ja wymieniłem przy 120 tys - co ciekawe dwumas tragicznie nie wyglądał sprzegło natomiast było zjechane.
Ciekawy przypadek - na wolnych obrotach trzepało mi samochodem potem zaczęło sie tłuc - po wymianie mam dalej zjawisko drgań tylko w mniejszym stopniu wcisnięcie sprzęgła zasadniczo eliminuje problem.
No i powód dla którego wymieniłem kpl sprzęgła dalej jest aktualny - ma ktos jakis pomysł - dzieje mi się to od czasu do czasu i koledzy mechanicy twierdza że jest wszystko OK. Istnieje mozliwość fuszerki montazowej nowych elementów ?? Samochód teraz ma 125 tys przebiegu
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 13 lip 2015, 20:09
autor: Tomzik
107 tysięcy i wysprzęglik klęknął rozchlapując płyn po tarczy sprzęgła.
Dwumasa swoją drogą już stukała.
Oba podzespoły produkcji LuK-a - szkopski szajs.
Za sprzęgło dałem 880zł, za dwumas po bardzo dobrym rabacie 2100zł, znów LuK-i. We Fiacie chcieli 1100zł za sprzęgło (ale nieoryginalne) i 3300 za dwumas odnawiany.
Przy okazji popuszczał już też uszczelniacz na wale - 240zł oryginalny.
Chyba było jeżdżone tylko po mieście, masakrycznie słaba trwałość. Ale mając w ręce to koło już wiem dlaczego - w silniku 20VT było sporo większe i dużo cięższe - solidna robota. A dziś byle co, oby drożej i częściej wymieniać.
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 03 wrz 2019, 17:25
autor: pawzak
Witam mam problem z sprzęgłem zaczyna się ślizgać i pytanie jakie polecacie dwumasa raczej sprawna przynajmniej nie daje żadnych oznak przebieg nie całe (130 tyś) silnik 2.0 rok 2009
Re: Delta III 2.0 M-jet - koło dwumasowe
: 07 gru 2019, 14:17
autor: witekf
U mnie na liczniku blisko 260.000 km, głównie autostrada do pracy, po mieście prawie nie jeżdżę, dwumasa ok.