Strona 1 z 1

Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 15 maja 2015, 13:00
autor: Helios
Dziś wczesnym rankiem zrobiłem sobie wycieczkę za Jarocin po Kappę z ogłoszenia:

http://olx.pl/oferta/lancia-kappa-CID5- ... 364fd7ad93

Od początku:
Buda CAŁA do mniejszych lub większych napraw blacharskich oraz do malowania (każdziutki element). W auto uderzył dzik z boku w okolice drzwi kierowcy. Całe było malowane, ale ktoś masakrycznie spartaczył robotę i z całego auta odchodzi lakier.
Listwa chrom z klapy oderwana (jest połamana)
Felgi stan średni, brak jednego dekielka i w jednym brak znaczka.
Opony tylko zimówki, stan przeciętny.
Linka maski zerwana - otwieranie za pomocą drucika wystającego z grilla
Pod maską - tradycyjnie rozwalone kolanko z dolotu, zaklejone jakąś taśmą i kawałkiem puszki...
Piski z okolic paska wielorowkowego
Czarniawy płyn w zbiorniczku wyrównawczym
Wyjątkowo niedbale położona instalacja LPG, pół metra kabli zalepione taśmą izolacyjną rzucone na silnik, listwa wtrysków ustawiona tak, że nie mieści się pokrywa cewek (zdjęta)
Gaz BRC z 2008 roku z dużą butlą w bagażniku, pracuje identycznie jak na benzynie.
Auto od min 8 lat jeździ na oleju mineralnym, wymieniony dwa miesiące temu, stan/kolor OK.
Silnik w miarę suchy, mocno kuleje i telepie na wolnych obrotach (bez różnicy PB/LPG) na wysokich obrotach OK.
Odpala dobrze (zastałem ciepły, 75')
Wyraźne cykanie z pod maski przy każdym otwarciu drzwi, przy naciskaniu hamulca bardzo głośny klik w kabinie?
Elektryka szyb, klima, lusterka itp działają.
W środku niezła skóra (fotel kierowcy gorzej, ale myślę do odratowania) - elektryka OK, kierownica jednostronnie zdarta, ale bez tragedii.
Zawieszenie przód OK, tył siedzi fest, fabrycznie było elektrycznie zawieszenie (niwomaty?) wsadzone zwykłe amory. Zbieżność do ustawienia.
Wydech wymieniony na nieoryginalny, rzekomo tłumikarz coś dobrał.
Auto jakąś tam moc ma, skrzynia pracuje dobrze.
Hamulce brzytwa, Brembo, nowe tarcze i klocki. Ręcznego brak.
Kontrolka Check nie gaśnie nigdy.
Rozrząd ok 40kkm najechane.

Pewnie coś zapomniałem jeszcze, ale jak coś to proszę pytać, przetrzepałem auto dość dokładnie.

Na robienie zdjęć nie miałem czasu, na zdjęciu z ogłoszenia zaznaczyłem w jakie sposób schodzi lakier...

Po wyliczeniu defektów i mocnej negocjacji do zabrania za 4k, ja się jednak nie zdecydowałem...

Pozdrawiam.

Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 15 maja 2015, 13:13
autor: Dudi
Wklej zdjęcia albo śmietnik!!!

Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 15 maja 2015, 13:41
autor: Bartek-Lodz
Ja moje cudo jak od BOR kupowałem też miała mineralny i kulała - olej zmieniłem na 10W40 i o dziwo nie bierze a kulała przez nieszczelne uszczelki pod baranami.
Myślę, że 4 tysie za 2000 rok można przeżyć - praktycznie wartość części. Tyle, że jak ktoś nie zna się na tym aucie i chce dać naprawiać mechanikowi to z kieszeni trochę mu kasy wyciągną - bardziej martwiłbym się tym LPG. Dlatego wolę kupować auta bez LPG i samemu sobie założyć - wtedy wiem co mam.

Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 15 maja 2015, 13:56
autor: Helios
Cena tak jak za części, dobrze prawisz
Silnik i skrzynia z 2k
felgi jakby poprawił nieco też kilka stówek
Skóra do polifta może i z 1k
Brembo nowe tarcze i klocki też pare stówek i już jest cena za auto : yesyes :

Bo jakbym szykował dla siebie... to wartość bym yyyy potroił, samo dobre malowania i naprawy blachy to już cena x2

Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 17 maja 2015, 20:57
autor: Radson
Ja dzwoniłem do tego Pana i powiedział że rozrząd przy 220 tyś km wymieniony.Bok miał być tylko przerysowany,okazuje się,że dzik:) podobno drugi właściciel,fajny automat i skóra reszta moim zdaniem do du...:)

Re: Relacja z oględzin Kappa 3.0

: 17 maja 2015, 22:45
autor: Helios
Radson pisze:Ja dzwoniłem do tego Pana i powiedział że rozrząd przy 220 tyś km wymieniony.Bok miał być tylko przerysowany,okazuje się,że dzik:) podobno drugi właściciel,fajny automat i skóra reszta moim zdaniem do du...:)
Teraz ma auto ponad 250k więc to ok 40k temu rozrząd, wszystko co ważne chyba udało mi się opisać.