tematów jest tysiące, jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
Od jakiegoś czasu pojawia się błąd w Kappie, najpierw sporadycznie, potem na stałe. Po sprawdzeniu był to błąd 66, samo dopasowujący parametr FRA. Potem została wymieniona pompa paliwa i oringi przy króćcach na obudowie pompy. Podciekało tam paliwo. Niestety po skasowaniu błędu, pojawił się po pierwszym tankowaniu ( nie wiem czy ma to jakieś znaczenia, ale dopisuję). W tej chwili po skasowaniu, pojawia się natychmiast po ruszeniu.
Błąd:
The ECU is not able to SELFADAPT anymore at the current engine conditions, since it has reached the limit. Make sure that no other anomaly is present which could affect the engine correct functioning. Check also for the presence of uncontrolled air suctions both during the suction and the exhaust phases. Check also the good functioning of the hydraulic circuit (pump, injectors, pressure adjuster, etc.).
Po lekkim tłumaczeniu:
ECU jest w stanie SELFADAPT już w obecnych warunkach pracy silnika, gdyż osiągnie limit. Upewnij się, że żadna inna anomalia występuje, które mogłyby mieć wpływ na prawidłowe funkcjonowanie silnika. Należy również sprawdzić obecność niekontrolowanych baniek powietrza, zarówno podczas ssania i faz wydechowych. Sprawdź też dobre funkcjonowanie układu hydraulicznego (pompy, wtryskiwacze, regulatora ciśnienia, itp).
Od czego można byłoby zacząć, nie wiem jak sprawdzić czy są bańki powietrza w paliwie itd. Samochód jest na sprzedaż i chciałbym żeby kupujący kupił je w stanie normalnym, a nie z błędami. Nie chciałbym też wymieniać na chybił trafił wszystkiego po kolei.
Podczas pomiarów na Mes parametry:
FRA 24,6-24,8
TRA 48
Gdzieś znalazłem na forum, że ten FRA powinien być w granicach 1,8 więc

Jak będzie trzeba to zrobię testy jeszcze raz i podam inne parametry, choć wydały mi się prawidłowe ( te o których wiedziałem
