Strona 1 z 2
Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 19:39
autor: volf
Pytanie do zorientowanych w temacie-czy przy pomocy typowego interfejsu KKL typu fiatowskiego czyli z przełącznikiem da się trochę zdiagnozować to autko?
Interfejs tego typu:
fiat_kline.jpg
Według strony multiecuscan'a powinno dać radę ze silnikiem, ABS i airbagami oraz czymś tam jeszcze. Czy ktoś może to potwierdzić
I jeszcze jedno pytanie-czy przy odczycie modułu airbag podany jest łączny czas pracy sterownika (tak jest w kappie jtd)?
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 19:54
autor: belial666
Silnik, ABS, Poduszki.
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 20:05
autor: volf
A pamiętasz może jak tam jest z tym czasem pracy modułu poduszek?
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 20:36
autor: belial666
W Thesis, czas pracy, poduszek? Pytanie lekko zaskoczycielskie zapodałeś. Jak dla mnie...

Jeśli chce Ci się jaśniej, to poproszę.
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 20:47
autor: volf
Chodzi o czas pracy sterownika, znaczy sterownik airbag liczy ile minut był zasilany, w kappie to tak wygląda
AIR (2).JPG
A w thesis-nie wiem więc pytam

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 21:03
autor: belial666
Teraz tak. A więc u mnie go nie pokazuje, a dlaczego- nie wiem.
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:01
autor: volf
Belial666 a Ty takim samym fejsem się łączysz?
Przełącznika trzeba używać zgodnie z opisem, bo przy kappie to on potrzebny nie był?
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:10
autor: belial666
Tak , nawet dzisiaj korzystałem z niego. Tak, używam przełączników na kablu by przechodzić na Silnik, ABS i poduszki.
On tak naprawdę potrzebny mi jest do poduszek, bo do reszty mam ELM'a
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:20
autor: volf
A próbowałeś jeszcze z czymś się połączyć, bo podają jeszcze na stronce multiecuscana "Hella XENON headlamps" oraz "SAGEM Power Steering" przy opcji KL9?
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:26
autor: belial666
volf pisze:A próbowałeś jeszcze z czymś się połączyć, bo podają jeszcze na stronce multiecuscana "Hella XENON headlamps" oraz "SAGEM Power Steering" przy opcji KL9?
To mam przy ELM'ie i adapterze Viakena, ale jutro, specjalnie dla Ciebie posprawdzam co tym kablem możemy, jeśli Ci zależy.
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:34
autor: bronx
Ecu, poduchy, światła, abs - robi kkl.
Resztę elm.
Thesisy robi kkl bo mi trza znać ecu.
Elm zapiąłem raz do body i klimy.
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:40
autor: volf
Dzięki Panowie a może wiecie czy gdzieś jeszcze oprócz ECU zapisywany jest przebieg auta lub czas pracy danych sterowników?
Myślałem, ze czas będzie w poduchach jak w kappie ale wychodzi, ze w thesis tego nie ma...
Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:42
autor: bronx
W connecie jeśli od nowości nikt nie resetował zapisany jest przebieg.
A co kupujesz paścia !

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:45
autor: belial666
No ale ELM potrzebny do tego, niestety.
Ps: Już kupił!!!

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL
: 16 sty 2016, 22:49
autor: bronx
Od Artura ?
W conneccie przebieg czyta się z poziomu pokładu. Nie łączymy się z nim.