Orientacyjna wartość Kappy
: 22 mar 2016, 19:58
Taki mały offtop. Orientuje się ktoś ile lancia kappa może być warta? Tak jak w opisie, myślę powoli o sprzedaży i kupnie czegoś mocniejszego ale nie wiem jaką lancia może posiadać wartość, bo ceny są bardzo różne.
1999r silnik 3.0 manual plus lpg sekwencja. Silnik jest przełożony bo poprzedni obrócił panewkę, przy czym zrobiłem kompletny rozrząd z pompą wody (3tys km temu) nowa osłona rozrządu także, tarcze przód i klocki nowe (system brembo - firmy trw 1tys. km temu) tył 6tys. km temu komplet trw. Olej i filtr wymieniany 3tys temu (petronas10W40) panewki główne i korbowe wymienione 3tys. temu, przy okazji pełna regeneracja rozrusznika i alternatora, klima działa, sprzęgło nowe sachsa zmienione z dwumasa na zwykłe jakieś 10tys temu, opony przód kupione nowe fuldy sportcontrol (4tys. km) i tył continental ecocontact tak samo kupowane nowe (2tys. km) wnętrze skóra poltrona, fotele grzane i regulowane elektrycznie (tylko kierowcy grzanie nie działa bo chyba mata sie przerwała i wiszą dwa odłączone przewody z tego jeden jest od poduszek i świeci się błąd ale boje się podłączyć bo się nie znam, a zawsze czasu na sprawdzenie tego brak) instalacja gazowa kme, parownik gold, po regeneracji wtryskiwaczy (niestety valteki) i teraz będę robił regeneracje parownika bo gaz już puszcza i ma problemy z odpalaniem, gdy gazu nie ma to pali od strzała. Pali około 16l-17l gazu w mieście, zależnie od jazdy. Przegląd był w styczniu i w zawieszeniu wszystko ok. Niestety nie jest to nowy samochód i ma 344tys km przebiegu, w tym jakieś 3tys. na wymienionym silniku. Mankamenty to świecący sie check od amortyzatorów bo są z regulowaną sztywnością i z tyłu założyłem dwa zwykłe (monroe) bo mi padły te elektronicznie i mam przygotowane do regeneracji. Tak jak wspomniałem świecąca się poduszka, ten parownik który bym w razie czego zrobił albo dorzucił zestaw do regeneracji który posiadam. Głośnik prawy tył przy basach zaczyna "charczeć". Samochód posiada lekkie przyrysowanie na błotniku i zderzaku (rdzy nie ma)
Pozdrawiam
1999r silnik 3.0 manual plus lpg sekwencja. Silnik jest przełożony bo poprzedni obrócił panewkę, przy czym zrobiłem kompletny rozrząd z pompą wody (3tys km temu) nowa osłona rozrządu także, tarcze przód i klocki nowe (system brembo - firmy trw 1tys. km temu) tył 6tys. km temu komplet trw. Olej i filtr wymieniany 3tys temu (petronas10W40) panewki główne i korbowe wymienione 3tys. temu, przy okazji pełna regeneracja rozrusznika i alternatora, klima działa, sprzęgło nowe sachsa zmienione z dwumasa na zwykłe jakieś 10tys temu, opony przód kupione nowe fuldy sportcontrol (4tys. km) i tył continental ecocontact tak samo kupowane nowe (2tys. km) wnętrze skóra poltrona, fotele grzane i regulowane elektrycznie (tylko kierowcy grzanie nie działa bo chyba mata sie przerwała i wiszą dwa odłączone przewody z tego jeden jest od poduszek i świeci się błąd ale boje się podłączyć bo się nie znam, a zawsze czasu na sprawdzenie tego brak) instalacja gazowa kme, parownik gold, po regeneracji wtryskiwaczy (niestety valteki) i teraz będę robił regeneracje parownika bo gaz już puszcza i ma problemy z odpalaniem, gdy gazu nie ma to pali od strzała. Pali około 16l-17l gazu w mieście, zależnie od jazdy. Przegląd był w styczniu i w zawieszeniu wszystko ok. Niestety nie jest to nowy samochód i ma 344tys km przebiegu, w tym jakieś 3tys. na wymienionym silniku. Mankamenty to świecący sie check od amortyzatorów bo są z regulowaną sztywnością i z tyłu założyłem dwa zwykłe (monroe) bo mi padły te elektronicznie i mam przygotowane do regeneracji. Tak jak wspomniałem świecąca się poduszka, ten parownik który bym w razie czego zrobił albo dorzucił zestaw do regeneracji który posiadam. Głośnik prawy tył przy basach zaczyna "charczeć". Samochód posiada lekkie przyrysowanie na błotniku i zderzaku (rdzy nie ma)
Pozdrawiam
