Lybra 1.8 16 v - grzeje się/pęknięty wąż od chłodnicy
: 06 sie 2017, 13:16
Witam
Problem z lybra jak w temacie, ale zacznę od początku
Miesiąc temu zrobiona uszczelka głowicy co wiązało się z
1. Planowanie i test szczelności głowicy
2. wymiana uszczelniaczy
3. wymiana szklanek
4. wymiana termostatu
5. wymiana śrub głowicy
6. wymiana rozrządu wraz z pompą
po wymianie przez okres miesiąca czasu wszystko ok.
Dziś takie objawy
samochód łapał wysoką temperaturę na autostradzie ale nie grzał się nie zapalała się czerwona kontrolka. Po zwolnieniu temperatura wracała do normalnego stanu 90st. Przy jezdzie w granicach 90 kmh wszystko ok. dojechałem do celu i zgasilem auto. Po odpaleniu zapalila się kontrolka niskiego poziomu płynu więc go zgasiłem. zajrzałem pod maskę pęknięty wąż dolny od chłodnicy . wymieniłem na nowy i dalej w drogę przy małych prędkościach wszystko ok do czasu. Po przejechaniu oklolo 50 km i na niskich zaczął łapac temperaturę ponad 110 stopni. Nie zagrzewając jej zjechałem na parking podczas drogi okolo 5 km caly czas wysoka temperatura ale nie pali się kontrolka. Na parkingu maska w górę i pękła chłodnica przy górnym wężu. Holowanie i wymiana chłodnicy. wczoraj po odpaleniu i wymianie wszystko ok dochodzi do 90 st włącza się wentylator temperatura trochę w góre i zaraz w dół do 90> szczęśliwy poszedłem do domu. Dziś w drodze niestety szybko łapanie temperatury i mimo włączenia się wentylatora musiałem zakończyć jazdę bo się znów gotuje.
pomocy bo już nie mam siły co może być
Problem z lybra jak w temacie, ale zacznę od początku
Miesiąc temu zrobiona uszczelka głowicy co wiązało się z
1. Planowanie i test szczelności głowicy
2. wymiana uszczelniaczy
3. wymiana szklanek
4. wymiana termostatu
5. wymiana śrub głowicy
6. wymiana rozrządu wraz z pompą
po wymianie przez okres miesiąca czasu wszystko ok.
Dziś takie objawy
samochód łapał wysoką temperaturę na autostradzie ale nie grzał się nie zapalała się czerwona kontrolka. Po zwolnieniu temperatura wracała do normalnego stanu 90st. Przy jezdzie w granicach 90 kmh wszystko ok. dojechałem do celu i zgasilem auto. Po odpaleniu zapalila się kontrolka niskiego poziomu płynu więc go zgasiłem. zajrzałem pod maskę pęknięty wąż dolny od chłodnicy . wymieniłem na nowy i dalej w drogę przy małych prędkościach wszystko ok do czasu. Po przejechaniu oklolo 50 km i na niskich zaczął łapac temperaturę ponad 110 stopni. Nie zagrzewając jej zjechałem na parking podczas drogi okolo 5 km caly czas wysoka temperatura ale nie pali się kontrolka. Na parkingu maska w górę i pękła chłodnica przy górnym wężu. Holowanie i wymiana chłodnicy. wczoraj po odpaleniu i wymianie wszystko ok dochodzi do 90 st włącza się wentylator temperatura trochę w góre i zaraz w dół do 90> szczęśliwy poszedłem do domu. Dziś w drodze niestety szybko łapanie temperatury i mimo włączenia się wentylatora musiałem zakończyć jazdę bo się znów gotuje.
pomocy bo już nie mam siły co może być