Maniak pisze: ↑03 gru 2017, 18:11
W piątek dopiero będę

a Młody późno wraca ze szkoły

tak około 21
No to d blada..

Nie będę po nocy grzebać przy elektryce na parkingu pod blokiem, na kilka h przed trasą
volf pisze: ↑03 gru 2017, 18:27
jeśli chodzi o pytanie tytułowe-to moim zdaniem tak. Przynajmniej patrząc po jtd, gdzie możemy spotkać takie rozruszniki jak w TDS-ze stojanem cewkowym (chyba Magneti-Marelli) i takie ze stojanem na magnesach trwałych (Bosch). Te drugie są sporo mniejsze i chyba trochę mniej prądu biorą, bo jak by żwawiej kręciły ale może to tylko złudzenie
Też mi się wydaje, że są zamienne patrząc po ilości zębów i ogólnych wymiarach.. Ale nie mam 100% pewności (inne numery i w częściach zamiennych i w oryginalnych - nie trafiłem na pokrywające się). Na 100% szlag trafił jedynie szczotki u mnie, ale czas zmusza do szukania całości. Jak nie wyjdzie, to za miesiąc już czas na zabawę z tym będzie.. A co do tych Boscha, to coś w tym jest, co piszesz, bo na stronie intercars boschowski rozrusznik ma 1,4 kW, a pozostałe 2,2kW.
Najważniejsze, czy kształt zębów na bendiksie i na kole zamachowym jest identyczny w jtd i w tds. Bo to mnie najbardziej zastanawia. Jeśli są takie same, to sprawa całkowicie jasna.