Strona 1 z 1

1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny

: 18 kwie 2019, 14:11
autor: dawidlewandowski
W załączniku przesyłam podglądowe zdjęcie używanej turbiny z alfy brery z tym samym silnikiem.
U mnie poci się w tym samym miejscu. Prośba użytkowników delty z tym silnikiem o informacje czy też macie opary oleju w tym miejscu.
Wskaźnik doładowania dobija do ostatniej kreski, wszystko poza tym ok, auto jest świeżo po przeglądzie.
Martwi mnie tylko to, że zanim auto się nie rozgrzeje turbina wyje.
Przewody są szczelne, jest to jedyna nieszczelność, którą widać gołym okiem z uwagi na opary oleju.

Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny

: 23 kwie 2019, 15:19
autor: slider2002
Jeśli to tylko zapocenie to bym się nie przejmował. A co do gwizdania to w mojej alfie 156 zaczęła pogwizdywac przy 100kkm, sprzedałem jak miała 300kkm i nadal jeździ. Zapocenie nag dmuchawce też było.

Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny

: 23 kwie 2019, 22:02
autor: dawidlewandowski
[quote=slider2002 post_id=870181 time=1556025544 user_id=21415]
Jeśli to tylko zapocenie to bym się nie przejmował. A co do gwizdania to w mojej alfie 156 zaczęła pogwizdywac przy 100kkm, sprzedałem jak miała 300kkm i nadal jeździ. Zapocenie nag dmuchawce też było.
[/quote]

Dzięki, mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie.
Na forum alfy gdzie ta jednostka jest bardzo popularna piszą też wielokrotnie, że to wadliwa obejma miedzy gorącą strona turbo a początkiem układu wydechowego co mialoby jakiś sens bo niepokokace dzwieki ustają po nagrzaniu silnika.

Re: 1.8 di turbo jet zapocenie na obudowie turbiny

: 30 kwie 2019, 10:00
autor: Dorian
Mówisz o vclamp. Podchodzi tylko oryginał.Bo zamienniki na 3" są za szerokie. Wszystko przez to zwerzenie na kacie. Polecam uszczelkę za 9zł wymienić. Przed skręcenie odkręcić kata od plecionki. Skręcić ciepłą stronę z katem A później dopiero plecionka.