Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5138
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: Bichoń » 17 lut 2020, 10:21

Przy kompresorze jest śruba do regulacji naciągu paska wielorowkowego. W którą stronę naciąga się ten pasek - dokręcając czy odkręcając tą śrubę? Jeżeli dobrze kojarzę, to na dole silnika jest drugi pasek wielorowkowy, czy on też ma taką regulację?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10687
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: FXX » 17 lut 2020, 16:15

ePER podaje, że dla jednego i drugiego paska jest napinacz - nie nimi powinien być regulowany naciąg?
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Awatar użytkownika
1608cc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 605
Rejestracja: 06 sie 2019, 20:40
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: 1608cc » 17 lut 2020, 17:17

Dokręcając śrubę. Na dole też jest napinacz, trzyma się na dwóch śrubach - luzuje się je i przekręca cały napinacz.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001

ed hunter
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2010, 16:28
Lokalizacja: kuczek/k.ciechocinka

Re: Lybra 2.0 20v - naciąg paska wielorowkowego

Post autor: ed hunter » 04 maja 2020, 23:31

każdy z pasków ma osobny napinacz, wymieniałem rozrząd ostatnio i ogarniałem przy okazji te teamty, dolny pasek naciągasz luzując napinacz dostep słaby ale i tak lepiej niż z górnym paskiem, żeby go naciągnąc regulacją trzeba najpierw poluzowac rolkę pod kompresorem klimatyzacji - brak miejsca żeby włożyc normalny klucz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”