Strona 1 z 1

Maglownica / przekładnia kierownicza w Delcie 1.4 - co wybrać?

: 16 sty 2022, 10:32
autor: elkanguro
Dzień dobry, mam zdiagnozowany luz na maglownicy. Czy ktoś to naprawiał i potrafi doradzić co zrobić biorąc pod uwagę koszty i jakość?

Opcja 1. Oddać do serwisu niech zrobią regenerację po swojemu - koszt pewnie około 2 tys. zł.

Opcja 2. Zakupić regenerowaną przekładnię TRW JRM407 za około 800 zł + 500 zł kaucja zwrotna (jeśli moja nie będzie uszkodzona mechanicznie) + wymiana i zbieżność 500 zł = 1300 lub 1800 zł.

Opcja 3. Zakupić nową przekładnię GT-Bergmann GT30-011 za około 300 zł + wymiana i zbieżność 500 zł = 800 zł.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Re: Maglownica / przekładnia kierownicza w Delcie 1.4 - co wybrać?

: 16 sty 2022, 13:58
autor: piterstilo
Opcja nr 4:
Przekładnia kierownicza
GENERAL RICAMBI FI4142 w cenie ok 381 zł
Ta firma regeneruje fabrycznie maglownice. Wyróżnia się malowaniem na czarno, jest zapakowana jak zwyczajny nowy towar.
Jak kupowałem, nie musiałem oddawać swojej zużytej.
Niby jest do Fiata Bravo II, ale bez problemu pasuje do Delty.
Pamiętam, że trzeba zwrócić uwagę, bo są 2 typy tej przekładni: dłuższa i krótsza. Zależy to od wielkości zastosowanych kół.
Do kół o średnicy 18 cali jest chyba krótsza.