Maglownica / przekładnia kierownicza w Delcie 1.4 - co wybrać?
: 16 sty 2022, 10:32
Dzień dobry, mam zdiagnozowany luz na maglownicy. Czy ktoś to naprawiał i potrafi doradzić co zrobić biorąc pod uwagę koszty i jakość?
Opcja 1. Oddać do serwisu niech zrobią regenerację po swojemu - koszt pewnie około 2 tys. zł.
Opcja 2. Zakupić regenerowaną przekładnię TRW JRM407 za około 800 zł + 500 zł kaucja zwrotna (jeśli moja nie będzie uszkodzona mechanicznie) + wymiana i zbieżność 500 zł = 1300 lub 1800 zł.
Opcja 3. Zakupić nową przekładnię GT-Bergmann GT30-011 za około 300 zł + wymiana i zbieżność 500 zł = 800 zł.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Opcja 1. Oddać do serwisu niech zrobią regenerację po swojemu - koszt pewnie około 2 tys. zł.
Opcja 2. Zakupić regenerowaną przekładnię TRW JRM407 za około 800 zł + 500 zł kaucja zwrotna (jeśli moja nie będzie uszkodzona mechanicznie) + wymiana i zbieżność 500 zł = 1300 lub 1800 zł.
Opcja 3. Zakupić nową przekładnię GT-Bergmann GT30-011 za około 300 zł + wymiana i zbieżność 500 zł = 800 zł.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka