Zeta - czyli dlaczego niektóre Lancie nie lubią zlotów
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Zeta - czyli dlaczego niektóre Lancie nie lubią zlotów
... co zrobić...takie życie...
...a było to mniej więcej tak:
Jakieś 2 tyg. przed zlotem Zeta postanowiła że "nie pojedzie"... hmmm jakoś udało się z Nią to przenegocjować i w końcu pojechała, ...ale do mechanika...okazało się że pompa wtryskowa nie pracuje tak jak powinna.
Jakimś cudem udało się w miare prosty sposób ją zregenerować, tzn. przetoczony został jakiś tam tłoczek pompujący paliwo i okazało się że jest całkiem, całkiem...
Ale do końca nie było wiadomo czy będzie sprawna aby się Nią wybrać na zlot LKP, dlatego tez Kappa była uszykowana do drogi i zatankowana czekała przed domem.
Ostatnim rzutem na taśme na kilka godzin przed wyjazdem na zlot Arek (mechanik) przyprowadził Zete pod dom i po małym czyszczeniu była gotowa do wyjazdu... i po co mi to było ...?
Tzn. zlocik był rewelacyjny i na następny też pojade, ...tylko nie wiadomo czy Zetą, ...ale pojade !
...A więc...droga powrotna, autostradka ...140...160..140 tak jakoś miło się jechało ...mijając Konin gregory_gb jadący za mną Lybrą, uprzejmie doniósł przez CB że coś go okrutnie jeb....o w przednią szybe...ale uznalismy że było to wyrzucony spod Zety kamień...i to był błąd...niestety to był mój korek od wlewu oleju do skrzyni biegów....
Dlaczego się odkręcił i co było powodem...? Cholera wie... w każdym bądź razie reszte możecie sobie wyobrazić... nieświadom tego co się dzieje dojechałem aż do Poznania i rozmiar zniszczeń uświadomiłem sobie na węźle Komorniki... dalej już laweta....
Była jeszcze próba reanimacji w "Norauto" - sorry, ale znajdzcie coś czynnego o 14 w niedziele... - po wlaniu oleju i zatamowaniu nowym korkiem...tragedia nie da się nawet puścić sprzęgła na wysprzęglonej skrzyni...
Jutro rozbieramy skrzynie...ciekaw jestem co ocalało... ? wariant optymistyczny-poszło łożysko na wałku sprzęgłowym, wariant pesymistyczny - szukam skrzyni do silnika PSA 2,1 TD
I jak tu nie wierzyć że Zeta po prostu nie chciała pojechać...
...a było już tak pięknie...
:'-(
...a było to mniej więcej tak:
Jakieś 2 tyg. przed zlotem Zeta postanowiła że "nie pojedzie"... hmmm jakoś udało się z Nią to przenegocjować i w końcu pojechała, ...ale do mechanika...okazało się że pompa wtryskowa nie pracuje tak jak powinna.
Jakimś cudem udało się w miare prosty sposób ją zregenerować, tzn. przetoczony został jakiś tam tłoczek pompujący paliwo i okazało się że jest całkiem, całkiem...
Ale do końca nie było wiadomo czy będzie sprawna aby się Nią wybrać na zlot LKP, dlatego tez Kappa była uszykowana do drogi i zatankowana czekała przed domem.
Ostatnim rzutem na taśme na kilka godzin przed wyjazdem na zlot Arek (mechanik) przyprowadził Zete pod dom i po małym czyszczeniu była gotowa do wyjazdu... i po co mi to było ...?
Tzn. zlocik był rewelacyjny i na następny też pojade, ...tylko nie wiadomo czy Zetą, ...ale pojade !
...A więc...droga powrotna, autostradka ...140...160..140 tak jakoś miło się jechało ...mijając Konin gregory_gb jadący za mną Lybrą, uprzejmie doniósł przez CB że coś go okrutnie jeb....o w przednią szybe...ale uznalismy że było to wyrzucony spod Zety kamień...i to był błąd...niestety to był mój korek od wlewu oleju do skrzyni biegów....
Dlaczego się odkręcił i co było powodem...? Cholera wie... w każdym bądź razie reszte możecie sobie wyobrazić... nieświadom tego co się dzieje dojechałem aż do Poznania i rozmiar zniszczeń uświadomiłem sobie na węźle Komorniki... dalej już laweta....
Była jeszcze próba reanimacji w "Norauto" - sorry, ale znajdzcie coś czynnego o 14 w niedziele... - po wlaniu oleju i zatamowaniu nowym korkiem...tragedia nie da się nawet puścić sprzęgła na wysprzęglonej skrzyni...
Jutro rozbieramy skrzynie...ciekaw jestem co ocalało... ? wariant optymistyczny-poszło łożysko na wałku sprzęgłowym, wariant pesymistyczny - szukam skrzyni do silnika PSA 2,1 TD
I jak tu nie wierzyć że Zeta po prostu nie chciała pojechać...
...a było już tak pięknie...
:'-(
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny )
Stan: bardzo śliczny )
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
Domin - wyrazy współczucia
była LANCIA MUSA:((
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
..uhmmm...
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny )
Stan: bardzo śliczny )
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
O kurcze ,co za pech . Magajwer- naprawi się i będzie dalej śmigać .
Jurek odszedł od nas na zawsze...
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
a czy kolega z tyłu nie widział, że auto "popuszcza" płyny po drodze?
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
a spróbuj zauważyć śliczny czyściutki, w pełni syntetyczny, olejek w pełnym słońcu, którego szalona ilość 2,5L wydobywa się na przestrzeni 100 km ???"Taz" pisze:a czy kolega z tyłu nie widział, że auto "popuszcza" płyny po drodze?
po fakcie zauważyliśmy że ma spód zderzaka i tablice rej, z ładnym poslizgiem
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny )
Stan: bardzo śliczny )
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
Wisz, ze Lancia nie gubi plynow czy olejow, ona znaczy teren"Taz" pisze:a czy kolega z tyłu nie widział, że auto "popuszcza" płyny po drodze?
Makgajwer - co tu duzo mowic jak nie ma o czym gadac
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
masz rację Makgajwer ona po prostu wolała zostać w domku, a ty ją na siłę zaciągnąłeś na imprezę, no i się zemściła
a tak poważnie to szczerze ci współczuję, kłopotów w drodze powrotnej (jak sądzę nie byłeś w pełni sił witalnych ), no i ewentualnych wydatków (to zawsze boli)
powodzenia
P.S.
może najwyższy czas kupić inną Zetę ?????????
a tak poważnie to szczerze ci współczuję, kłopotów w drodze powrotnej (jak sądzę nie byłeś w pełni sił witalnych ), no i ewentualnych wydatków (to zawsze boli)
powodzenia
P.S.
może najwyższy czas kupić inną Zetę ?????????
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 8:26 przez ASSOLUTO, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
ASSOLUTO
była Kappa Coupe 2,4 V.I.S. 1997r.
była ZETA 2,0JTD 2001r.
jest Kappa 3.0LX automat 1999r.
ASSOLUTO
była Kappa Coupe 2,4 V.I.S. 1997r.
była ZETA 2,0JTD 2001r.
jest Kappa 3.0LX automat 1999r.
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
Oj co za pech Ale nic sie nie martw. Za rok znów będzie zlot (ja sie tak pocieszam)
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
...tak... a starą Zete może gdzieś utopie....np. w Warcie..."ASSOLUTO" pisze:może najwyższy czas kupić inną Zetę ?????????
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny )
Stan: bardzo śliczny )
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
Makgajwer - nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
A co z szybą gergorego - przecież mogła pójść w drobiazgi. A jakby korek przeleciał i trafił w czółko ?
A co z szybą gergorego - przecież mogła pójść w drobiazgi. A jakby korek przeleciał i trafił w czółko ?
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
co za pech
Już sie domyślam jak się musiałeś wk ale głowa do góry,zrobisz i będziesz śmigał dalej. Pociągnie troche z kieszeni ale chyba warto
Już sie domyślam jak się musiałeś wk ale głowa do góry,zrobisz i będziesz śmigał dalej. Pociągnie troche z kieszeni ale chyba warto
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
ojj pechowy powrot. coz mowic, w zycu po prostu czasami tak bywa. ale dlaczego korek sie odkrecil.....
bez Lancii,ale z pasja do pieknych samochodow
volkswagenfan: Polo 6N, Golf V
volkswagenfan: Polo 6N, Golf V
- Makgajwer
- Klubowicz
- Posty: 412
- Rejestracja: 24 sie 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań - tak mniej wiecej
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
...odp jest tylko jedna: błąd człowieka ! tego co uzupełniał olej w skrzyni 4 tyg temu"Miniol" pisze:...ale dlaczego korek sie odkrecil.....
i ja wiem kto to był !!!
niestety to mój kolega, ...i to dobry..., dlatego ma szanse przeżyć...
ale po podliczeniu wszystkich kosztów związanych z tą naprawą przedstawie mu je do wglądu i zapytam się "co zamierza z tym zrobić" ???
Oddam w dobre ręce Jaguara XJ8 V8 3,2 Executive z 1999r. mały przebieg, kolor szaro-srebrny, wnętrze kremowa skóra,
Stan: bardzo śliczny )
Stan: bardzo śliczny )
Zeta - czyli dlaczego niektóre lancie nie lubią zlotów
Makgajwer to miałeś niemiłą przygodę. Radicz też miał poważną awarię i to sinikową. Mnie konieczność dłubania w wydechu też nie ominie (zaczął hałasować gdy odpaliłem auto do powrotu)
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517