Lybra 2.0, 2000 rok

Moderator: stabraf

lybra_szyn
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 26 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Lybra 2.0, 2000 rok

Post autor: lybra_szyn » 26 maja 2008, 1:21

Witam

jestem pretendentem do zakupu Lybry 2.0 benzyna, mam kilka pytan prosze o dosc szybka odpowiedz poniewaz jutro albo ja kupie albo nie :)

1. czy do wymiany rozrzadu w silniku 2.0 trzeba go wyciagac ?
2. w upolowanym egzemplarzu byl padniety akumulator poniewaz Lybra stala 3 tyg. a po naladowaniu swieci sie CHECK i kontrolka poduszki pow. czy tak moglo sie stac przez brak pradu (tak twierdzi wlasciciel)
3. auto ma przebieg 234000 czy to duzo dla tego silnika, auto jezdzilo w szwajcari ?
4. czy mozna zmienic jezyk konsoli na PL, obecnie ustawilem ENG ale PL nie bylo do wyboru ?
5 ile pali ten silnik paliwka przy dunamicznej jezdzie po miescie i pokonywanu ok. 7-8 km dwa razy dziennie (tyle mam do pracy - prosze mi nie radzic zebym jezdzil rowerem :)
6. na co zwrocic uwage przy zakupie Lybry (silnik, podczas jazdy probnej itd.)

Z gory dzieki za pomoc i przypominam kolegom ze o 17:00 mam godzine zero
Robert
ps. poza tymi watpliwosciami auto b. ladne

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra 2.0, 2000 rok - kupic ?

Post autor: Taz » 26 maja 2008, 7:13

Ad. 3 --> Przebieg nie jest baaardzo duży - silnik jeszcze długo pojeździ :)
Ad. 5 --> Zależy o jak dynamicznej jeździe myślisz, ale nie powinien przekroczyć 12 litrów benzyny na 100km.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
DZIDA
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 391
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00

Re: Lybra 2.0, 2000 rok - kupic ?

Post autor: DZIDA » 26 maja 2008, 10:00

"lybra_szyn" pisze:Witam

jestem pretendentem do zakupu Lybry 2.0 benzyna, mam kilka pytan prosze o dosc szybka odpowiedz poniewaz jutro albo ja kupie albo nie :)

1. czy do wymiany rozrzadu w silniku 2.0 trzeba go wyciagac ?
2. w upolowanym egzemplarzu byl padniety akumulator poniewaz Lybra stala 3 tyg. a po naladowaniu swieci sie CHECK i kontrolka poduszki pow. czy tak moglo sie stac przez brak pradu (tak twierdzi wlasciciel)
3. auto ma przebieg 234000 czy to duzo dla tego silnika, auto jezdzilo w szwajcari ?
4. czy mozna zmienic jezyk konsoli na PL, obecnie ustawilem ENG ale PL nie bylo do wyboru ?
5 ile pali ten silnik paliwka przy dunamicznej jezdzie po miescie i pokonywanu ok. 7-8 km dwa razy dziennie (tyle mam do pracy - prosze mi nie radzic zebym jezdzil rowerem :)
6. na co zwrocic uwage przy zakupie Lybry (silnik, podczas jazdy probnej itd.)

Z gory dzieki za pomoc i przypominam kolegom ze o 17:00 mam godzine zero
Robert
ps. poza tymi watpliwosciami auto b. ladne
Ad. 1. Są różne wersje: jedni mówią że trzeba inni ze wystarczy opuścić.... co ciekawe: koszt robocizny w ASO taki sam jak krzyczą lokalni mechaniorzy ;)
Ad.2. Teoretycznie tak. wizyta w ASO i podpięcie pod kompa prawdę powie
Ad.3. ja mam dopiero licznikowe 150 tkm więc nie wiem ;)
Ad.4. nie ma PL
Ad.5. średnio 11,5 litra LPG/100 km ;) - nie wiem ile to na benzynie ;)
Ad.6. na to samo co w przypadku inhnych autek: czy nie bity, jak eksploatowany, czy nie ma wycieków jakichś itp... standard

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Lybra 2.0, 2000 rok - kupic ?

Post autor: Nat » 26 maja 2008, 12:47

"lybra_szyn" pisze:Witam

jestem pretendentem do zakupu Lybry 2.0 benzyna, mam kilka pytan prosze o dosc szybka odpowiedz poniewaz jutro albo ja kupie albo nie :)

1. czy do wymiany rozrzadu w silniku 2.0 trzeba go wyciagac ?
2. w upolowanym egzemplarzu byl padniety akumulator poniewaz Lybra stala 3 tyg. a po naladowaniu swieci sie CHECK i kontrolka poduszki pow. czy tak moglo sie stac przez brak pradu (tak twierdzi wlasciciel)
3. auto ma przebieg 234000 czy to duzo dla tego silnika, auto jezdzilo w szwajcari ?
4. czy mozna zmienic jezyk konsoli na PL, obecnie ustawilem ENG ale PL nie bylo do wyboru ?
5 ile pali ten silnik paliwka przy dunamicznej jezdzie po miescie i pokonywanu ok. 7-8 km dwa razy dziennie (tyle mam do pracy - prosze mi nie radzic zebym jezdzil rowerem :)
6. na co zwrocic uwage przy zakupie Lybry (silnik, podczas jazdy probnej itd.)
ad 1. Nie. Ale chyba sam go nie będziesz wymieniał, więc co za różnica?
ad 2. Dzyń dzyń, dzwoneczek alarmowy! Konieczna wizyta u dobrego mechanika i zlikwidowanie tej awarii przed zakupem. No i bardzo dokładny przegląd u zaufanego mechanika. No i naprawa alternatora tudzież przegląd instalacji elektrycznej- gdzie ucieka prąd :?
ad 3. Moja ma 128 000 :) Ale napisze tak, że nie kręcony przebieg 234 000 km nie jest nadmierny. W Szwajcarii zwykle auta są b. zadbane, bo wymogi dot. przeglądów są wyśrubowane.
ad 4. Pl nie ma, ale jest włoski, francuski, angielski, niemiecki i bodajże hiszpański
ad 5. Przy dynamicznej jeździe miejskiej nie mniej niż 9-10 i raczej nie więcej niż 12-13. Przy oszczędnej jeździe na trasie (średnia 110 km/h) wczoraj spalił mi 7,3l/100 km na dystansie 350 km.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 13:08 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Lybra 2.0, 2000 rok - kupic ?

Post autor: Nat » 26 maja 2008, 12:49

"lybra_szyn" pisze:1. czy do wymiany rozrzadu w silniku 2.0 trzeba go wyciagac ?
2. w upolowanym egzemplarzu byl padniety akumulator poniewaz Lybra stala 3 tyg. a po naladowaniu swieci sie CHECK i kontrolka poduszki pow. czy tak moglo sie stac przez brak pradu (tak twierdzi wlasciciel)
3. auto ma przebieg 234000 czy to duzo dla tego silnika, auto jezdzilo w szwajcari ?
4. czy mozna zmienic jezyk konsoli na PL, obecnie ustawilem ENG ale PL nie bylo do wyboru ?
5 ile pali ten silnik paliwka przy dunamicznej jezdzie po miescie i pokonywanu ok. 7-8 km dwa razy dziennie (tyle mam do pracy - prosze mi nie radzic zebym jezdzil rowerem :)
6. na co zwrocic uwage przy zakupie Lybry (silnik, podczas jazdy probnej itd.)
ad 1. Nie. Ale chyba sam go nie będziesz wymieniał, więc co za różnica?
ad 2. Dzyń dzyń, dzwoneczek alarmowy! Konieczna wizyta u dobrzego mechanika i zlikwidowanie tej awarii przed zakupem. No i bardzo dokładny przegląd u zaufanego mechanika.
ad 3. Moja ma 128 000 :) Ale napisze tak, że nie kręcony przebieg 234 000 km nie jest nadmierny. W Szwajcarii zwykle auta są b. zadbane, bo wymogi dot. przeglądów są wyśrubowane.
ad 4. Pl nie ma, ale jest włoski, francuski, angielski, niemiecki i bodajże hiszpański
ad 5. Przy dynamicznej jeździe miejskiej nie mniej niż 9-10 i raczej nie więcej niż 12-13. Przy oszczędnej jeździe na trasie (średnia 110 km/h) wczoraj spalił mi 7,3l/100 km na dystansie 350 km.
ad 6. tutaj się dowiesz, co i jak. Powodzenia w zakupie!
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lybra/Lybra SW”