W mojej Integralce pojawiły się niepokojące mnie objawy. podejżewam, że turbina pomału przestaje pracować objawy które zauważyłem to:
-wyciek oleju ze sprężarki od strony intercolera
-manometr na desce roździelczej nie rusza sie z miejsca
-zawór blow-off zmienił swój dzwięk z jednostajnego, na kilkakrotny
-turbina załącza się przy około 3000-3500 obr/min. (nie wiem czy tak ma być czy nie)
Samochód niby dalej ma swoją moc, słychać że turbo pompuje, ale chyba nie tak jak powinno...
Najdziwniejsze jest to że turbo było regenerowane jakieś 10 tyś km temu, założony jest nowy wąż doprowadzający olej, więc nie wiem gdzie może leżeć przyczyna...
I jeszcze jedno - jakie ciśnienie oleju powinien pokazywać manometr?mi pokazuje pomiedz 4 a 5 bar. Czy nie jest za niskie?może mam problem ze smarowaniem po prostu...
Pozdr.
Integrale - czy to koniec turbo?
Integrale - czy to koniec turbo?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Integrale - czy to koniec turbo?
Uno: turbo idzie zmasakrować i w pięć minut nieostroznej jazdy - wystarczy go nie chłodzić, ale wyciek, to już nie żarty
Secundo: To, że na desce Ci nie pokazuje, że pompuje to niewiele znaczy - Graaalka to jedna wielka jeżdżąca awaria elektryczna
Tertio: Jeśłi załącza Ci się za późno - przyczyn może być wiele, ale jako lajkonik podpowiem Ci, że może być to problem elektroniczny - znaczy przestawiły się mapy - to też spowodowało by manieryczne zachowanie zaworu upustowego.
Moja rada - wypnij kompa (i aku off course) zapal sobie, strzel drinka, co wolisz i wepnij go nazad, zdarza się, że to przywraca rozum maszynie, choć wycieku nie usunie.
P.S. Bezawaryjne 10 000 Gralą to dużo, bardzo dużo
Secundo: To, że na desce Ci nie pokazuje, że pompuje to niewiele znaczy - Graaalka to jedna wielka jeżdżąca awaria elektryczna
Tertio: Jeśłi załącza Ci się za późno - przyczyn może być wiele, ale jako lajkonik podpowiem Ci, że może być to problem elektroniczny - znaczy przestawiły się mapy - to też spowodowało by manieryczne zachowanie zaworu upustowego.
Moja rada - wypnij kompa (i aku off course) zapal sobie, strzel drinka, co wolisz i wepnij go nazad, zdarza się, że to przywraca rozum maszynie, choć wycieku nie usunie.
P.S. Bezawaryjne 10 000 Gralą to dużo, bardzo dużo
Integrale - czy to koniec turbo?
Jutro zrobie reseta kompa -dzięki za porade. Mam nadzieję że pomoże;)
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
Integrale - czy to koniec turbo?
reset kompa to nie w tym wozie.
ciśnienie oleju masz 2 razy takie jak u mnie.
sprawdź ciśnienie paliwa.
i czy na zaworze upustowym są zakontrowane nakrętki na śróbie rzymskiej.
i albo ma moc albo nic na zegarze nie pompuje....
chyba że rurka od podciśnień ci zparciała gdzieś
ciśnienie oleju masz 2 razy takie jak u mnie.
sprawdź ciśnienie paliwa.
i czy na zaworze upustowym są zakontrowane nakrętki na śróbie rzymskiej.
i albo ma moc albo nic na zegarze nie pompuje....
chyba że rurka od podciśnień ci zparciała gdzieś