Croma - Gaśnie co chwila 2.0 T.i.e

poturbowany fiacista
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 11 maja 2009, 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Croma - Gaśnie co chwila 2.0 T.i.e

Post autor: poturbowany fiacista » 11 maja 2009, 20:58

witam. mam problem z ciągle gasnącym silnikiem potrafi zgasnać sam kilka razy w ciągu kilku minut. jednak nie zawsze nieraz jest wszystko o.k. zaznaczę że ma nowe świece, kopułkę, palec oraz przewody. potrzebuję porady gdzie szukać dalej.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2009, 12:57 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: korekta tematu zgodnie z regułami forum

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Odp: 2.0 T.i.e - gaśnie co chwila

Post autor: Nat » 11 maja 2009, 21:21

Z jakiej miejscowości piszesz? O jakiej marce samochodu?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

poturbowany fiacista
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 11 maja 2009, 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Odp: 2.0 T.i.e - gaśnie co chwila

Post autor: poturbowany fiacista » 11 maja 2009, 21:26

piszę z warszawy, piszę o fiacie croma.

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: magOmichVE
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Odp: Croma - 2.0 T.i.e - gaśnie co chwila

Post autor: lancia1969 » 11 maja 2009, 22:54

Poszukaj nieszczelności w dolocie - tam masz przepływkę , jak po gazie może być zatarta jak nie ma gazu też już może się zacinać ale zacznij od dolotu.
Ciśnienie paliwa ok?

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Croma - 2.0 T.i.e - gaśnie co chwila

Post autor: grzole » 11 maja 2009, 23:37

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Zresetuj kompa poprzez jego odpięcie klem na parę chwil (no nawet na noc możesz to zrobić), podmień doświadczalnie przepływomierz na jakiś sprawdzony czyli sprawny (ale od tego modelu!).
Tyle moich podpowiedzi.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”