Offroad by Lancia
Moderator: stabraf
Offroad by Lancia
Temat być może trochę nietypowy, ale...
Od niedawna moja praca wiąże się z wyjazdami w teren (tj. na budowy moich klientów), a kupeta do jazdy po bezdrożach/gruntach nadaje się jak wół do karety. Rozważam więc zakup drugiego autka (najchętniej pozostałbym wierny marce ) i w związku z tym zwracam się więc do Was z pytaniem - czy macie jakieś doświadczenia związane z użytkowaniem swoich aut w umiarkowanym terenie?
Od niedawna moja praca wiąże się z wyjazdami w teren (tj. na budowy moich klientów), a kupeta do jazdy po bezdrożach/gruntach nadaje się jak wół do karety. Rozważam więc zakup drugiego autka (najchętniej pozostałbym wierny marce ) i w związku z tym zwracam się więc do Was z pytaniem - czy macie jakieś doświadczenia związane z użytkowaniem swoich aut w umiarkowanym terenie?
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Re: Offroad by Lancia
Tak mam - żeby Cię nie podkusiło Kappa wjechać w lekki teren (nie mówie o polnej drodze), ale np. teren budowy - bo będą Cię wyciągać traktorem.
Re: Offroad by Lancia
W kupecie wystarcza mi wjazd gruntową drogą do moich rodziców, dlatego też pytam o doświadczenia użytkowników innych modeli.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Re: Offroad by Lancia
Według mnie to kiepsko widzę wjazd jakimkolwiek modelem ze znaczkiem Lancii (z ostatnich 20 lat) - bo wcześniej to i wozy pancerne produkowali.
Jeśli chcesz włoskie - to stara Panda 4x4 - wjedzie prawie wszędzie.
Znajomy miał i po jakich my wertepach to testowaliśmy to sam się zastanawiałem, że ona chce jechać wogóle.
Kiedyś np. siedziałem w oknie pasażera żeby się na stoku nie przewróciła podczas trawersu, a potrafiła pod takim kątem jechać trawersem, że znajomy jak zobaczył to mówil że już mia przed oczami jak rolujemy.
Jeśli chcesz włoskie - to stara Panda 4x4 - wjedzie prawie wszędzie.
Znajomy miał i po jakich my wertepach to testowaliśmy to sam się zastanawiałem, że ona chce jechać wogóle.
Kiedyś np. siedziałem w oknie pasażera żeby się na stoku nie przewróciła podczas trawersu, a potrafiła pod takim kątem jechać trawersem, że znajomy jak zobaczył to mówil że już mia przed oczami jak rolujemy.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
http://www.massif.iveco.com/
ale to totalny hard core, a zapewne ceny i koszty utrzymania niewyobrażalne.
Z młodszych niż Panda. To masz Sedici 4x4.
Wszystko zależa gdzie i w jakim celu wjeżdżasz. Więcej od napędu na 2 osie będzie zależało od opon i prześwitu
ale to totalny hard core, a zapewne ceny i koszty utrzymania niewyobrażalne.
Z młodszych niż Panda. To masz Sedici 4x4.
Wszystko zależa gdzie i w jakim celu wjeżdżasz. Więcej od napędu na 2 osie będzie zależało od opon i prześwitu
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
No niestety, FIAT nie oferuje tu dobrych rozwiązań w rozsądnej cenie. Prócz pand i sedici/SX4.
Ja bym na twoim miejscu rozejrzał się za jakimś samuraiem, albo rav4.
Kiedyś na wertepy to najlepszy był maluch.
Ja bym na twoim miejscu rozejrzał się za jakimś samuraiem, albo rav4.
Kiedyś na wertepy to najlepszy był maluch.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Offroad by Lancia
Tak naprawdę 4x4 wydaje mi się zbędne. Droga dojazdowa do budowy - zdecydowana większość ludzi nie buduje się na całkowitym odludziu - jednak jak wiadomo idzie zima, więc nawet zmarznięta bryła błota może mojej ślicznej zrobić kuku. Mój poprzednik jeździł Peugeotem 306 i udawało mu się to praktycznie bez większych strat, ale... kcoupe ma nieco mniejszy prześwit...
Nie szukam też auta dużego, bo jednak wszystko to w bliższych lub dalszych, ale okolicach Warszawy.
Nie szukam też auta dużego, bo jednak wszystko to w bliższych lub dalszych, ale okolicach Warszawy.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
Alfa 156 Crosswagon:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
Jedynie wcześniej wymienione Fiaty.
Samuraj: bardzo terenowy ale mało komfortowy, małe silniki, małe wnętrze
RAV4: średni terenowy, ale ma kilka udogodnień, w roczniku 95-98 tylko jeden silnik 2.0 115KM, drogi jak na swój rocznik ale wdzięczny (Beata jeździ już 4 lata, zadowolona i nie za bardzo mamy pomysł na co zamienić).
Vitara:Pośrednio między Samurajem a Rav4: niezły komfort, dobre ceny (bo dostępne są roczniki <90), 4x4 z reduktorem.
Samuraj: bardzo terenowy ale mało komfortowy, małe silniki, małe wnętrze
RAV4: średni terenowy, ale ma kilka udogodnień, w roczniku 95-98 tylko jeden silnik 2.0 115KM, drogi jak na swój rocznik ale wdzięczny (Beata jeździ już 4 lata, zadowolona i nie za bardzo mamy pomysł na co zamienić).
Vitara:Pośrednio między Samurajem a Rav4: niezły komfort, dobre ceny (bo dostępne są roczniki <90), 4x4 z reduktorem.
Re: Offroad by Lancia
Ja kiedyś wjechałem na polną drogę, która okazała się być podmokła. Skończyło się na tym ze amorki się rozciągnęły a Lucyna zawisła na podwoziu a że była to godzina ok. 23 to zostawiłem ją tam na noc. Rano zwerbowałem lawetę pojechał na miejsce "noclegu" Kapiszona. Jak zajechałem to 3 panów z mocno zaczerwienionymi twarzami ją osaczało. Przy pierwszej próbie wyciągnięcia auta laweta o mało co się sama nie zakopała. Pan stwierdził że z pustą lawetą nie da rady, więc pojechał po swój samochód i wrzucił go na lawetę ( opel calibra ) i dopiero z obciążoną lawetą dał rade. Morał z tego taki że wjechać bardzo łatwo ale wydobyć te 1.5 t już nie tak hop siup. Polecał bym coś 4x4. jak wspomniał Marcin_D panda może być odpowiednia.
Była japońska gejsza(CIVIC 98r 1.4), jest włoska bella(KAPPA 2.4 JTD 2000r)
Kontakt.509163704;E-mail: mkielkowski07@wp.pl; GG: 3779570; skype: mkielkowski07
Pozdrawiam, Michał
Kontakt.509163704;E-mail: mkielkowski07@wp.pl; GG: 3779570; skype: mkielkowski07
Pozdrawiam, Michał
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
Ile pieniędzy chcesz wydać?
Z lancii w grę wchodzi Dedra Integrale SW, tylko nie wiem jak wysoko jest zawieszona.
Z lancii w grę wchodzi Dedra Integrale SW, tylko nie wiem jak wysoko jest zawieszona.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Re: Offroad by Lancia
Jeśli tak jak zwykła Dedra 2.0 16v to nie jest wysoka
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Offroad by Lancia
Suzuki Samurai - jak do pracy pewnie kryterium jest : jeździć a nie wyglądać.
A do 5-6 tyś. masz w czym wybierać
A do 5-6 tyś. masz w czym wybierać
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Re: Offroad by Lancia
Szczerze? Nie mam pojęcia. Na razie sprawą kręcę w tą stronę, żeby wyciągnąć służbowe autoTaz pisze:Ile pieniędzy chcesz wydać?
Ale Alfa Crosswagon to byłoby coś
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Offroad by Lancia
A skoro tak, to zmienia postac rzeczy!Pingvin pisze:Na razie sprawą kręcę w tą stronę, żeby wyciągnąć służbowe auto
Nada się wyłącznie Range Rover, a jak szef - ekolog to od biedy Lexus RX 450h.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?