To jest dioda sygnalizująca pracę immo.Praptax pisze:Czy w Kappach bez alarmu powinna się świecić dioda między kratkami nawiewu.
Ponieważ ...
Przeczytaj dokładnie pierwszy post.
To jest dioda sygnalizująca pracę immo.Praptax pisze:Czy w Kappach bez alarmu powinna się świecić dioda między kratkami nawiewu.
Ponieważ ...
Napisałeś że jest dwukolorowa.A pytanie dlatego zadałem że widziałem kilka sztuk z diodą jedno kolorową - zieloną.laminiarz pisze:To jest dioda sygnalizująca pracę immo.Praptax pisze:Czy w Kappach bez alarmu powinna się świecić dioda między kratkami nawiewu.
Ponieważ ...
Przeczytaj dokładnie pierwszy post.
Niestety masz za daleko do W-wy, a tu mam człowieka co wygeneruje kod z komputera bez karty i dorabia kluczyk, Musa ma już "code2", koszt o połowę niższy był jak robiłem to w Thesis.aldi21 pisze:Witam
A jak to wszystko tzn "Lancia Code", immo, kluczyki, wygląda w odniesieniu do Lanci Musy? Kupiłem Musę 1.9 JTD Multijet z 2004 roku. Niestety nie mam Karty Kodowej i mam tylko jeden kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem i klapą bagażnika. Pierwsze kroki skierowałem do ASO i jak się dowiedziałem o kosztach Karty i dodatkowym kluczyku to mi kapcie spadły z nóg i szczeka gruchnęła o posadzkę. Karta około 200zł kluczyk ze sterowaniem, około 900zł. Szok!!! Proszę o poradę czy do Musy można "gdzieś" oprócz ASO wygenerować kod i dorobić kluczyk. Ile to w przybliżeniu może kosztować. Jestem w tych sprawach żielony jak szczypiorek na wiosnę.
Pozdrawiam
Aldi
Gdzie w Warszawie można dorobić kluczy z Code 2 do Thesisargenta67 pisze:Niestety masz za daleko do W-wy, a tu mam człowieka co wygeneruje kod z komputera bez karty i dorabia kluczyk, Musa ma już "code2", koszt o połowę niższy był jak robiłem to w Thesis.aldi21 pisze:Witam
A jak to wszystko tzn "Lancia Code", immo, kluczyki, wygląda w odniesieniu do Lanci Musy? Kupiłem Musę 1.9 JTD Multijet z 2004 roku. Niestety nie mam Karty Kodowej i mam tylko jeden kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem i klapą bagażnika. Pierwsze kroki skierowałem do ASO i jak się dowiedziałem o kosztach Karty i dodatkowym kluczyku to mi kapcie spadły z nóg i szczeka gruchnęła o posadzkę. Karta około 200zł kluczyk ze sterowaniem, około 900zł. Szok!!! Proszę o poradę czy do Musy można "gdzieś" oprócz ASO wygenerować kod i dorobić kluczyk. Ile to w przybliżeniu może kosztować. Jestem w tych sprawach żielony jak szczypiorek na wiosnę.
Pozdrawiam
Aldi
Z code1 nie ma problemu czyli po prostu dorabia się nowe klucze i programuje pastylki jeśli jest choć jedna jak nie ma to wy koduje ją specjalista i zrobi klony, wszystko kwestia czasu i ceny.darkoholic pisze:Może ktoś z kolegów mi tu pomoże. Lancia Delta II, 2.0 16V 95r, zakładam, że Code I. Zgubiłem wszystkie 3 kluczyki, dwa czarne i brązowy master(nie pytajcie jak to zrobiłem). Mam teraz dwie opcje:
1. likwiduje immo w ogóle ... i tu znowu są dwie opcje
a)ingernecja w ECU u fachmena i skasowanie wpisów immo
b) albo wymiana ECU na taki bez immo który posiadam
2. Dorabiam klucze z immo do tego co jest.
Pytania:
1. czy ECU bez immo z roku 93 (ten sam silnik) będzi pasował do roku 95?
2. czy da się wprogramować 3 kompletnie obce klucze (zakładam, że jestem w stanie gdzies kupić 3 używki w komplecie)
Pozdrawiam
D
Code I to w dniu dzisiejszym przysłowiowa "bułka z masłem" Najlepszym sposobem będzie dorobienie mechanicznie kluczy do wkładki, którą masz i skontaktowanie się z firmą Ko-Car z Tychów. Dowiesz się dokładnie co, jak i za ile i sam ocenisz co warto a zrobić można wszystko łącznie z odtworzeniem PIN, co w porównaniu do swobodnego kopiowania kluczy CODE I raczej sensu nie ma. Firma sprawdzona choćby przez użytkowników z forum [url=http:forum.alfaholicy.org]alfaholicy.org[/url]. Co do sterownika - jeżeli jest on w tej samej wersji co obecny i faktycznie ma wyprute immo to nic nie stoi na przeszkodzie aby go podmienić i spróbować odpalić jeżeli już jakiś kluczyk sobie dorobiłeśdarkoholic pisze:Może ktoś z kolegów mi tu pomoże. Lancia Delta II, 2.0 16V 95r, zakładam, że Code I.
Trochę cię nie rozumiem bo jeśli nie masz immo to nie masz problemu, wyjmujesz jedną wkładkę i dorabia się kluczyk do wkładki i pasuje do wszystkich zamków. Po co wymieniać ECUdarkoholic pisze:Sterownik jest oryginalnie bez immo, w starszych wersjach w ogóle nie było immo.
Sęk w tym, że kluczyka nie ma żadnego, więc nie ma z czego kopiować. Z tego co już się dowiedziałem odtworzenie PINu kosztuje dużo, najlepszy rozwiązaniem będzie kupienie modułu immo i kluczyka w komplecie z innego auta, dorobienie grotu i wrzucenie do niego pastylki z kupionego.
Dla mnie temat rozwiązany, chociaż dalej mnie interesuje, czy ECU mogę przełożyć. Dziękuję za pomoc.